سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به همت حوزه هنری استان زنجان؛

کارگاه «خاطره‌نگاری و تاریخ شفاهی دفاع مقدس» برگزار شد

به همت حوزه هنری استان زنجان؛ کارگاه «خاطره ‌نگاری و تاریخ شفاهی دفاع مقدس» با حضور خاطره‌نویسان جوان استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، اولین کارگاه «خاطره‌نگاری و تاریخ شفاهی دفاع مقدس» حوزه هنری زنجان در مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه واقع در خیابان ۱۷ شهریور برگزار گردید.

این کارگاه با هدف آشنایی فعالان عرصه تاریخ شفاهی با نحوه مصاحبه، پیاده سازی، تدوین، آرشیو مصاحبه‌ها برگزار شد. تعامل، همفکری، تبادل اندیشه‌ها و هم افزایی نویسندگان، خاطره‌نویسان جوان و فعالان این عرصه و تولید و نشر آثار خاطرات شفاهی رزمندگان و سرداران دفاع مقدس از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه است.

کارگاه «خاطره‌نگاری و تاریخ شفاهی دفاع مقدس» به همت حوزه هنری زنجان و مشارکت مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه انصار المهدی (ع) استان زنجان برگزار شد.

در این کارگاه‌ها اصول مهم و شیوه‌های نوین خاطره‌نویسی توسط نویسنده برجسته استان؛ فرزاد بیات‌موحد ارائه گردید.
 
گفتنی است؛ افراد توانمند و علاقمند می‌توانند با مراجعه به حوزه هنری زنجان و مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه در این کارگاه‌ها شرکت نمایند.

لازم به یادآوری است؛ کارگاه «خاطره‌نگاری و تاریخ شفاهی دفاع مقدس» از هفته آینده ساعت ۱۹ روز‌های سه‌شنبه هر هفته در مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه واقع در خیابان ۱۷ شهریور برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/ن
 
 

برگزاری اولین کارگاه «خاطره‌نگاری و تاریخ شفاهی دفاع مقدس» در زنجان

برچسب ها: شهدا ، معرفی کتاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.