رمان «دوردست» میثم نبی در بخش رمان‌های چاپ‌نشده سومین دوسالانه ملی جایزه ادبی بوشهر برگزیده شد.

رمان «دوردست» میثم نبی برگزیده سومین دوسالانه ملی جایزده ادبی بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،میثم نبی یکی از نویسندگان مطرح استانی و از اساتید کارگاه‌های داستان‌نویسی حوزه هنری زنجان برگزیده سومین دوسالانه ملی جایزه ادبی بوشهر شد.

سومین دوسالانه ملی جایزه ادبی بوشهر در دو بخش شعر و داستان منتشرشده و منتشرنشده، با حضور حسن میرعابدینی نویسنده و منتقد ادبی، طاهره شمشیری رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و بانوان شورای اسلامی شهر بوشهر و هیات داوران دو بخش شعر و داستان و نویسندگان و شاعران ملی و استانی برگزار شد و در آیینی از برگزیدگان این جایزه پس از معرفی تجلیل به عمل آمد.

داوری این دوره دوسالانه ملی جایزه ادبی بوشهر در بخش داستان بر عهده فرشته احمدی، صمد طاهری، محمد کشاورز، حسن محمودی و محمدرضا صفدری بوده است.

در سومین دوره این رویداد بزرگ ادبی حدود ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه این رویداد ارسال شده است که به تفکیک بخش‌ها، ۵۳۹ اثر در بخش داستان کوتاه منتشرشده، ۵۷۱ شعر منتشرنشده، ۵۸ رمان منتشرنشده، ۶۷ رمان چاپ‌شده، ۷۰ مجموعه‌شعر منتشرشده و ۱۴۵ مجموعه‌شعر چاپ‌شده به دبیرخانه سومین دوسالانه ملی جایزه ادبی بوشهر ارسال شد که رمان «دوردست» میثم نبی از میان آثار رسیده توانسته است به عنوان رمان شایسته تقدیر برگزیده شود.

نویسنده در رمان «دوردست» با نگاهی تاریخی به واقعه انقلاب ۵۷ پرداخته و زندگی و روایت عاشقانه روزنامه‌نگار و نویسنده‌ای را در بحبوبه سال‌های انقلاب، نگارش کرده است. مجموعه داستان «دنیا در آغوش من است» و رمان «آلما» از دیگر آثار چاپ شده این نویسنده جوان زنجانی است.

انتهای پیام/ن
 

رمان «دوردست» با نگاهی تاریخی به واقعه انقلاب ۵۷ پرداخته  است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.