سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تابستانی پربار برای دانش آموزان

رییس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش اصفهان از دایر شدن ۱۷۰۰ پایگاه اوقات فراغت دانش آموزی در اصفهان خبر داد.

مرتضی شکری رییس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: سال گذشته ۲۵۰ هزار دانش اموز در هزار و ۶۷۰ پایگاه اوقات فراغت فعالیت می‌کردند که پیش بینی می‌شود این رقم در سال جاری به به هزار و ۷۰۰ پایگاه برسد.

وی با اشاره به اینکه امسال شعار اوقات فراغت دانش آموزان "اوقات فراغت با نشاط در فعالیت‌های تابستان" است ادامه داد: ۸۷ کانون فرهنگی وتربیتی استان در زمینه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان سازمان آموزش و پرورش استان را مساعدت می‌کنند.

رییس اداره فرهنگی و هنری آموزش پرورش استان اصفهان گفت: محور برنامه‌های آموزشی دانش آموزان در زمینه‌های علمی، ورزشی، قرآنی، فرهنگی، هنری اردویی و جهادی است، همچنین بحث کمک‌های اولیه تخصصی هلال احمر و طرح‌های اتحادیه انجمن اسلامی و طرح‌های معرفتی بسیج دانش آموزی در بخش اردویی و طرح هجرت سه نیز انجام می‌شود.

شکری افزود: در پژوهش سرا‌های دانش اموزی موضوعاتی با محور علمی و در دارالقرآن‌ها آموزش‌های قرانی به دانش آموزان تدرس می‌شود و سعی کردیم در حوزه ورزش هم تمام رشته‌های ورزشی را برای علاقه‌مندان پوشش دهیم.

وی تاکید کرد: درهمه ۴۱ ناحیه و منطقه آموزش و پرورش استان اصفهان ستاد اوقات فراغت در سطح منطقه با حضور ریاست اداره‌ها و در شورای آموزش وپرورش با حضور فرماندار انجام می‌گیرد و هر ناحیه و منطقه‌ای هم براساس امکانات موجود این برنامه ریزی را دارد و پیش بینی می‌شود که در طی هشت هفته و تا نیمه دوم شهریور اینکار زمان می‌برد.

رییس اداره فرهنگی و هنری آموزش پرورش استان اصفهان گفت: نتایج سال گذشته و ارزیابی سازمان آموزش و پرورش با توجه به سه سطح برخوردار، نیمه برخوردار و محروم بودن مناطق نشان داد که درسه قطب حدود هشت ناحیه و منطقه به عنوان دستگاه برتر در بخش غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان انتخاب شدند و مورد تجیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/ی
 


۱۷۰۰ پایگاه اوقات فراغت دانش آموزی در اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.