سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارسال ٢٤٩ اثر به جشنواره داستان‌نویسی رضوی ترکی

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از ارسال ٢٤٩ اثر به جشنواره داستان‌نویسی رضوی ترکی خبر داد و گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره ٢٠ تیرماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، ابراهیم قاسمی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان اظهار کرد: همزمان با دهه کرامت دومین جشنواره داستان‌نویسی رضوی با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی از رهگذر داستان‌نویسی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی در زنجان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و رضوی را از اهداف برگزاری جشنواره رضوی اعلام کرد و گفت: مهلت ارسال آثار به این جشنواره طی روز‌های گذشته به پایان رسیده و طبق آمار ٢٤٩ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی اضافه کرد: این آثار از استان‌های همدان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، قم، اردبیل، بوشهر، خراسان رضوی، خراسان شمالی، البرز، تهران، مرکزی و خوزستان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

قاسمی با اشاره به اینکه صاحبان آثار برتر در سه رده سنی در مراسم اختتامیه معرفی و تقدیر خواهند شد، گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره ٢٠ تیرماه همزمان با دهه کرامت برگزار می‌شود.

دومین جشنواره داستان نویسی رضوی در سه رده سنی زیر ١٥ سال، ١٥ تا ٢٩ سال و بالای ٢٩ سال و در سه بخش داستان بلند، داستان کوتاه و داستانک (داستان بسیار کوتاه) برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/ر

دومین جشنواره داستان‌نویسی رضوی ترکی در زنجان برگزار می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.