سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویسی از سرمربی گری شاهین بوشهر استعفا داد/ مسئولان شاهین هنوز اظهار نظر نکرده‌اند

در حالی که خبر استعفای سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر مطرح شده هنوز مسئولان تیم در این باره اظهار نظر نکرده‌اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پایگاه خبری ورزش سه دیشب نوشت، عبدالله ویسی که فصل گذشته موفق شد شاهین شهرداری بوشهر را به لیگ برتر برساند به دلیل آنچه کارشکنی تعدادی از مدیران استان خوانده تصمیم گرفته از سمت خود استعفا کند.

ورزش سه عنوان کرد ویسی در پیامی که در اختیار این پایگاه گذاشته، نوشته است:

«خودتان می‌دانید که من پیشنهاد‌های زیادی از تیم‌های لیگ برتری و لیگ یکی داشتم و حتی سرمربی گری تیم امید هم به من پیشنهاد شد، اما به دلیل اینکه به مردم خوب استان بوشهر تعصب داشتم و خاطرات خوبی که با آن‌ها داشتم در نهایت تصمیم گرفتم قراردادم را تمدید کنم و در این تیم محبوب بمانم.

با این حال یکی دو نفر اجازه ندادند که ما کارمان را به خوبی پیش ببریم و در نهایت من تصمیم گرفتم از سمت خودم استفاده کنم تا جا برای آن‌هایی که دوست دارند جای من را بگیرند باز شود. این دو نفر از اعضای شورای شهر استان بوشهر هستند که من حتما به موقع نام آن‌ها را رسانه‌ای می‌کنم تا مردم بدانند به چه کسانی رای دادند.

خودتان می‌دانید که این تیم را بومی بستیم تا جوان‌های خوب استان بوشهر بتوانند در آن رشد کنند، اما عده‌ای اجازه ندادند که من کارم را انجام بدهم و به همین دلیل از مردم خوب بوشهر عذر خواهی و از هدایت تیم فوتبال شاهین کناره گیری می‌کنم.»

شنیده شده ویسی اردوی تیم فوتبال شاهین در بروجن را ترک کرده تا جدایی این مربی خوزستانی از جمع بوشهری‌ها قطعی به نظر برسد.

این اتفاق در حالی رخ داده است که هنوز مسئولان تیم و باشگاه شاهین شهرداری بوشهر درباره آن اظهار نظر نکرده‌اند.

شاهینی‌ها که در اردوی بروجن به سر می‌برند ساعت ۱۸ امروز باید در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم دسته اولی آرمان گهر سیرجان بروند.

اعضای تیم شاهین شهرداری بوشهر قرار است صبح فردا آخرین نوبت تمرین خود را در بروجن برگزار کنند و بعدازظهر راهی بوشهر شوند.

طبق برنامه، آنان پس از دو روز استراحت  باید یکشنبه ۲۳ تیر راهی شیراز شوند تا در تورنمنت این شهر شرکت کنند.

انتهای پیام/ک

استعفای ویسی از سرمربی‌گری شاهین شهرداری بوشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.