سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت؛

شرکت های خدماتی در کاهش تصدی گری دولت مؤثرند

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: نقش مؤثر شرکت های خدماتی در کاهش تصدی گری دولت مشهود است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن صالحی نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی ایران در نشست بررسی اجرای قانون نحوه واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک‌های صنعتی، گفت: با توجه به هم افزایی بیشتر شرکت‌های خدماتی با شهرک‌های صنعتی، نقش این شرکت‌ها در کاهش تصدی گری دولت بسیار مؤثر است.

وی با بیان تاثیرگذاری شرکت‌های خدماتی، ادامه داد: واگذاری شهرک‌های صنعتی به خود صنعتگران، راهبری و نگهداری امور و ارائه خدمات را بهبود بخشیده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به حیطه عملیات و مأموریت‌های شرکت‌های خدماتی گفت: شرکت‌های خدماتی امکان هم افزایی یک سازمان توسعه را با دیگر سازمان‌های مرتبط تسهیل می‌کند و این ظرفیت در حوزه صنعت بی نظیر است.

صالحی نیا افزود: اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی مستلزم تعامل همه جانبه با صنعتگران بوده که شرکت‌های خدماتی این نقش را به خوبی ایفا کرده اند و سازمان هم به عنوان پشتیبان آن‌ها اختیارات لازم را در اختیار آن‌ها قرار داده است.

وی با بیان اینکه راهبری شهرک‌های صنعتی به شرکت‌های خدماتی مهم‌ترین وظیفه آن‌ها است، تصریح کرد: شرکت‌های خدماتی از تمام ظرفیت‌های مختلف استفاده کنند و راهبری، حفظ و نگهداری تجهیزات شهرک را یک ضرورت بدانند تا تمام صنعتگران از مزیت‌های شهرک صنعتی بهره برداری کنند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: شهرک‌های صنعتی فضای مناسبی برای کسب و کار دارند و واگذاری آن‌ها به شرکت‌های خدماتی این فضا را بهبود می‌بخشد تا اجرای طرح ها، برنامه‌های راهبردی و امور شهرک و ارائه خدمات با همفکری بیشتر صنعتگران انجام شود.

واگذاری مدیریت شهرک‌های صنعتی به شرکت‌های خدماتی

مسعود مهدی زاده مقدم رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: بر اساس قانون، مدیریت شهرک‌های صنعتی باید به شرکت‌های خدماتی واگذار شود که تا کنون ۱۶ شهرک و ناحیه صنعتی در استان به شرکت‌های خدماتی واگذار شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به واگذاری مدیریت شهرک‌ها و نواحی صنعتی به شرکت‌های خدماتی، شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی به عنوان  دستگاه ناظر عالی با تشکیل سالیانه مجامع عملکرد و بودجه، علاوه بر حمایت از هیأت مدیره شرکت‌های خدماتی بر روند امور آن‌ها نیز نظارت می‌کند.

انتهای پیام//ف. س
برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.