سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم با حضور ۷۸۱ نفر

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله استانی با حضور ۷۸۱ نفر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،حجت الاسلام محمد صالحی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: طبق سنوات گذشته مسابقات قرآن کریم د دو بخش آوایی و معارفی برگزار می‌شود که در این دوره از مسابقات ۲۷۷ نفر در بخش آوایی و ۸۵ نفر نیز در بخش معارفی به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: مسابقه در رشته‌های معارفی چهل و دومین دوره مسابقات مرحله استانی روز پنج شنبه ۲۰ تیرماه در محل دانشکده علوم قرآنی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام صالحی ادامه داد:۳۵ نفر در رشته تفسیرقرآن کریم، ۳۱ نفر در رشته حفظ و معارف احادیث و ۱۹ نفر نیز در رشته حفط و معارف موضوعی در این دوره از مسابقات شرکت خواهند کرد.

وی تصریح کرد:۴۱۹ نفر نیز در رشته تفسیر قرآن کریم ویژه اهل سنت در شهرستان‌های پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی بصورت مجزا شرکت خواهند کرد.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در ادامه گفت: در روز‌های ۳۰ و ۳۱ تیرماه نیز ۱۴۹ نفر برادر و ۱۲۸ نفر خواهر در بخش آوایی به رقابت خواهند پرداخت.

حجت الاسلام صالحی افزود: رشته‌های آوایی در این دوره از مسابقات شامل حفظ ۵، ۱۰،۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم، ترتیل، قرائت، دعاخوانی واذان است که برگزیدگان هر رشته (به جز حفظ ۵ جزء قرآن کریم) به مسابقات کشوری راه پیدا می‌کنند.

 

انتهای  پیام/ز

 

برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم

برچسب ها: قرآن ، ائمه اطهار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.