مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت : ارتقای جایگاه کرمانشاه در مسابقات کشوری قرآن نیازمند تلاش و آموزش تخصصی شرکت کنندگان است.

ارتقای جایگاه کرمانشاه در مسابقات کشوری قرآنبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،حجت الاسلام آیت عباسیان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه روز شنبه به مناسبت اتمام دوره شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمانشاه گفت : برای ارتقای جایگاه مسابقات در سطح کشور و راه یافتن متسابقین کرمانشاهی لازم است جلسات آموزش تخصصی به صورت هفتگی برگزار شود که خوشبختانه این امر در حال اجراست.

وی گفت : در سال ۹۵ بلافاصله بعد از تودیع معارفه اولین جلسه برگزاری مسابقات استانی قرآن کریم بود و شروع کار من با قرآن آغاز شد و امروز هم که آخرین روز حضور من است با قرآن پایان می‌یابد.

وی گفت: حیات دنیوی انسان برای امتحان و آزمایش است و مسئولیت‌هایی که به انسان داده می‌شود امتحان الهی است که امیدوارم همه ما در هر جایگاه و مسئولیتی هستیم در این آزمون الهی سربلند باشیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته در حوزه قرآنی کار‌های خوبی انجام شد، گفت: در حوزه طرح تربیت حافظان تعداد این افراد را به ۲۴ هزار نفر رساندیم و بیش از ۵۰۰ کلاس در سطح استان برگزار شد و ۳۰۰ مربی نیز در استان آموزش‌های لازم را دیدند.

وی در ادامه با اشاره به چاپ و نشر ۸۰ هزار جلد قرآن کریم در سال ۹۶ گفت: این تعداد در استان به چاپ رسیده و در سطح مساجد کرمانشاه و شهرستان‌ها و حتی کشور‌های اروپایی توزیع شده است.

حجت الاسلام عباسیان اظهار کرد: در حوزه ترجمه نیز قرآن کریم به ۱۴ زبان ترجمه شده و اکنون نیز ترجمه به زبان‌های سوئدی و اندونزیایی در مرحله پایانی کار است .

 

 

انتهای پیام/د

ارتقای جایگاه مسابقات در سطح کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.