سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار سلیمانیه: خشونت و جنگ در فرهنگ ایرانیان جایگاهی ندارد / کُردها حامی انقلاب اسلامی هستند

استاندار سلیمانیه گفت: خشونت و جنگ در حرکت رو به جلو و فرهنگ مردم ایران جایگاهی ندارد و خود مردم حامی و پاسدار انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، هه‌وال ابوبکر استاندار سلیمانیه با اشاره به ایستادگی و مقاومت کردستانی‌ها در دوران مختلف اظهار داشت: مردمان این سرزمین همواره در تلاش برای صیانت از ارزش‌های معنوی، انسانی و انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: خوشبختانه در سفر خود به کردستان شاهد امنیت پایدار و آرامش مردمان این دیار بودیم و این وضعیت بسیار قابل تقدیر است.

استاندار سلیمانیه با بیان اینکه امیدواریم هیچ شخص یا گروه‌های افراطی طمع به تخریب و نابودی فرهنگ کُردها و ایرانیان نکنند، تصریح کرد: نکته‌ای که استکبار و استعمارگران از آن غافل هستند این است که خود مردم حامی و پاسدار فرهنگ و انقلاب اسلامی هستند و با حمایت آنان روز به روز شاهد ارتقاء جایگاهی ارزشی گنجینه‌های معنوی در جامعه هستیم.

وی با اشاره به اینکه خشونت و جنگ در حرکت رو به جلو و فرهنگ مردم ایران جایگاهی ندارد، گفت: تمام کسانی که آرمانی ارزشی را برای خود در نظر می‌گیرند در تلاش برای رسیدن به آن از بدی به دورند.

هه‌وال ابوبکر در ادامه با ذکر اینکه جهان به دو دسته از آرمانی تقسیم شده است، گفت: گروهی در تلاش برای تغییر جهان به سوی نیکی، بهبود و صیانت از ارزش‌ها هستند و جمعی نیز غافل از این امر بسترساز خلق جنگ و ستیز و نابودی شده‌اند.

استاندار سلیمانیه در پایان سخنان خود تاکید کرد: باید وحدت، همبستگی، نیکی و صلح را در جهان نشر داد تا دشمنان نتوانند به اهداف پلید خود برسند.

انتهای پیام/ب

صحبت های استاندار سلیمانیه در سنندج

برچسب ها: استانداری ، عراق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.