سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار پورجمشیدیان:

تدابیر برای حرکت پرشتاب نیروی زمینی سپاه در مسیر دفاع از انقلاب ادامه دارد

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه گفت:نیروی زمینی سپاه در مسیر دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت پر شتابی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سردار سرتیپ پاسدار علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه با اشاره به اهمیت برگزاری همایش فرماندهان نیروی زمینی سپاه گفت: ما طبق یک برنامه‌ریزی مدون همه ساله در ماه‌های آغازین سال فرماندهان و مسئولین نیروی زمینی سپاه را برای همایش دعوت می‌کنیم که هدف اصلی آن بررسی عملکرد اقدامات آن‌ها در یکسال اخیر است.

وی تصریح کرد: هدف دیگر این همایش بررسی عملکرد یگان‌های عملیاتی در مناطق مرزی جنوب شرق، شرق، شمال غرب، غرب و جنوب غرب کشور است که نیروی زمینی سپاه در این مناطق مهم مسئولیت امنیت را به عهده دارد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در ادامه گفت: بررسی نقاط ضعف و قوت و راهکار‌های لازم برای تقویت یگان‌های عملیاتی ما از دیگر اهداف همایش فرماندهان نیروی زمینی سپاه است.

سردار پورجمشیدیان با بیان اهمیت برگزاری برنامه‌های معنوی برای فرماندهان و خانواده‌های فرماندهان نیروی زمینی سپاه افزود: برنامه‌های معنوی برای فرماندهان و خانواده‌های آنان در نظر گرفته‌ایم که این برنامه‌ها را همزمان با همایش برگزار خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: برگزاری جشنواره مالک اشتر نیروی زمینی سپاه دیگر برنامه‌ای است که در کنار همایش فرماندهان برگزار می‌کنیم و موفق‌ترین یگان‌ها، رده‌ها و قرارگاه‌ها براساس عملکرد سال گذشته معرفی و تجلیل خواهند شد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با اشاره به برنامه‌های ستادی و عملیاتی ابلاغی به نیروی زمینی سپاه گفت: ادامه تدابیر برای حرکت پرشتاب نیروی زمینی سپاه در مسیر دفاع از ملت ایران، انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی از برنامه‌هایی است که در همایش فرماندهان انجام خواهد شد.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

حرکت پرشتاب نیروی زمینی سپاه در مسیر دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.