مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت:هرچند برخی غفلت‎ها سهوی یا عمدی وجود دارد، اما باید بدانیم دفاع مقدس همیشه جاری است.

مقاومت در بطن جامعه جریان داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس داورزن با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، امام‌جمعه، فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در محل ستاد عتبات عالیات داورزن آغاز به‌کار کرد.

سرتیپ دوم پاسدار حسین‌علی یوسف‌علی‌زاده مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در این مراسم گفت: انقلاب‌های زیادی در طول تاریخ رخ داده است که اغلب در لابلای تاریخ و زمان گم‌شده، اما با وجود توطئه‌ها و شیطنت‌های دشمنان، دفاع مقدس با تمام قدرت و عظمت خود استوار مانده است، هر چند انتظار بر تبلیغات و کار گسترده‌تری می‌شد، اما باز هم دفاع از ارزش‌ها، احترام به خانواده معظم شهدا، پیشکسوتان و آثارش بر توطئه دشمنان غلبه کرده است.

وی با بیان اینکه برخی غفلت‌ها و کوتاهی‌هایی وجود دارد، تصریح کرد: مقاومت در بطن جامعه جریان دارد و امروز جمهوری اسلامی تصمیم گرفته تا جواب بدعهدی‌های دشمنان را بدهد و ملت ما در همه حوزه‌ها آماده است و مهم‌ترین آمادگی‌ها در حوزه دفاع و امنیت وجود دارد.

مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت:در بستر زمان برخی ارزش‌ها توسط بی‌ارزش‌ها از ارزش افتاده است، که نباید بگذاریم بدعت و خرافات بر ارزش‌ها تاثیرگذار شود.

سردار یوسف‌علی‌زاده با اشاره به ساختار دفتر حفظ و نشر آثار دفاع مقدس گفت: ساختار این دفتر یک ساختار انقلابی و جهادی است که با حضور افتخاری مردم و پیشکسوتان دفاع مقدس ایجاد شده است.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

ملت ما در همه حوزه‌ها آماده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.