سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در دومین روز از جشنواره فرزندان مشیز؛

والیبالیست‌های سیرجان و زرند فاتحان میدان شدند

تیم های والیبال دختران مراکز شبه خانواده سیرجان و زرند، دومین روز ششمین جشنواره فرهنگی ـ ورزشی فرزندان مشیز را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

محمدرضا صادقی نژاد، قائم مقام مدیرعامل موسسه خیریه کوثر مشیز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: ششمین جشنواره فرهنگی ـ ورزشی فرزندان مشیز با حضور بیش از ۲۵۰ ورزشکار از ۲۱ مرکزشبه خانواده مشیز از سراسر کشور، خیریه‌های آشیانه علی، کرمان پارسا و دو تیم میهمان در رشته فوتسال پسران در حال برگزاریست.

وی افزود: این جشنواره برای ششمین سال متوالی در ۹ رشته فوتسال پسران، والیبال دختران، دو ومیدانی، تنیس روی میز، هفت سنگ، شطرنج، دارت، طناب زنی و طناب کشی از ۱۷ تیر جاری در کرمان آغاز شده است و تا ۲۴ همین ماه ادامه دارد.


صادقی نژاد تصریح کرد: در دومین روز از جشنواره فرهنگی ـ ورزشی فرزندان مشیز، امروز چهار تیم والیبال دختران مراکز شبه خانواده مشیز سیرجان، شهداد، بم و زرند با یکدیگر به رقابت پرداختند.

قائم مقام مدیرعامل موسسه خیریه کوثر مشیز یادآور شد: در بازی نخست این رقابت ها، تیم‌های مراکز شبه خانواده مشیز سیرجان و شهداد از گروه ب در سالن ورزشی دانشکده شهید چمران مقابل هم به میدان رفتند که این دیدار با نتیجه‌ی ۲ بر صفر به نفع سیرجان پایان یافت.

صادقی نژاد افزود: در دیگر این دیدار‌ها نیز تیم‌های مراکز شبه خانواده مشیز زرند و بم از گروه الف مقابل هم قرار گرفتند که در این بازی، تیم زرند با نتیجه ۲ بر صفر بر حریف بمی خود به برتری رسید.

وی با اعلام اینکه امروز تیم‌های مرکز شبه خانواده مشیز کرمان از گروه ب و تیم مرکز شبه خانواده مشیز بوشهر از گروه الف استراحت کردند، تصریح کرد: فردا در پایان دور مقدماتی مسابقات والیبال، تیم‌های مراکز شبه خانواده مشیز زرند و بوشهر از گروه الف و تیم‌های مراکز شبه خانواده مشیز شهداد و کرمان از گروه ب با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و برترین‌ها به دور نیمه نهایی صعود خواهند کرد.

صادقی نژاد یادآور شد: در سومین روز این جشنواره، رقابت‌های فوتسال پسران نیز بین ۸ تیم در دو رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال و ۷ تا ۱۲ سال از ساعت ۱۲ در سالن ورزشی دانشکده شهید چمران آغاز می‌شود که این مسابقات در سه روز برگزار و برترین‌ها مشخص می‌شوند.

انتهای پیام/ب

کرمان میزبان ششمین جشنواره فرهنگی ـ ورزشی فرزندان مشیز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.