سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سازمان امور خیریه به حضور مردم زنده است

معاون امور استان‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: اوقاف و امور خیریه با حضور مردم زنده است و باید ازظرفیت‌های مردمی بیشتر استفاده شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت الاسلام روحانی نژاد معاون امور استان‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: با اشاره به اینکه سازمان امور خیریه با مشارکت فعالانه  وحضور مردم زنده و پویا است، افزود:درآمدهای موقوفات در این سازمان بر اساس نیات واقفان هزینه می شود و اعتماد سازی در جامعه موجب گرایش بیشتر مردم به وقف خواهد شد .

وی با بیان اینکه فعالیت‌های این سازمان محدود به فعالیت‌های قرانی و مذهبی نیست افزود : فرهنگسازی در همه زمینه ها در جامعه برای ارتقاء و رشد جامعه ایران اسلامی از برنامه های سازمان اوقاف و امورخیریه است .

معاون امور استان‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه کشور  در ادامه با گرامیداشت  یاد و خاطره شهدای گرانقدر همدان از جمله شهید همدانی و شهید چیت سازی بیان کرد : استان همدان استان پیشتاز در فرهنگ ایثار و شهادت است.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد با اشاره به اقدامات این سازمان در دهه کرامت، خواستار معرفی بهتر شخصیت حضرت معصومه و حضرت رضا علیهما السلام شد.

معاون امور استان‌های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با تاکید بر ضرورت فعالیت رسانه ها برای فرهنگسازی سنت  حسنه وقف اظهار داشت: باید با هدف برقرای عدالت در جامعه و کمک به نیازمندان اموال و دارایی های مردم  در مسیر وقف هدایت شوند .

نماینده ولی فقیه در استان همدان هم در این مراسم گفت:آگاه سازی جامعه  از نیات واقفان را موجب روی آوردن بیشتر مردم به سنت حسنه وقف دانست .

آیت الله شعبانی خواستار توجه ویژه به موقوفات در بخش حوزه‌های علمیه شد و افزود: در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خوشبختانه به پویا سازی امامزاده‌ها در این سال‌ها توجه زیادی کرده است.

آیت الله شعبانی خواستار توجه ویژه به موقوفات در بخش حوزه‌های علمیه شد و افزود: در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خوشبختانه به پویا سازی امامزاده‌ها در این سال‌ها توجه زیادی کرده است.

وی به استفاده از ایده‌های جدید برای نیاز کشور و این سازمان امور خیریه خبر داد و گفت: ما از کمک مردم و نظرات آن‌ها برای بهبود خدمات رسانی استقبال می‌کنیم و در این میان حوزه‌های علمیه هم باید فعال‌تر باشند.

در این مراسم از خدمات حجت الاسلام محمد کاروند مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه استان همدان تقدیر و حجت الاسلام رضا حاجی زین العابدین به عنوان مدیرکل اوقاف و امور خیریه این استان معرفی شد .

انتهای پیام/ا

سازمان امور خیریه به حضور مردم زنده و پویا است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.