سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور وزیر نیرو؛

بهره برداری از پست ۲۳۰ کیلوولت دانشگاه شیراز

با حضور وزیر نیرو پروژه برق رسانی پست ۲۳۰ کیلوولت GIS دانشگاه شیراز رسما مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  رضا اردکانیان وزیر نیرو به منظور بهره برداری از طرح‌های صنعت آب و برق به استان فارس سفرکرد.

در سفر وزیر نیرو، پروژه برق رسانی پست ۲۳۰ کیلوولت GIS دانشگاه شیراز با صرف هزینه ۳۸ میلیارد تومان مورد بهره برداری و افتتاح قرار گرفت.

پست ۲۳۰ کیلوولت GIS دانشگاه شیراز با نصب دو دستگاه ترانسفورماتور هرکدام به ظرفیت ۱۶۰ مگاولت آمپر، دو خط ورودی ۲۳۰ کیلوولت و ۸ فیدر خط خروجی ۶۶ کیلوولت بمنظور تکمیل رینگ ۲۳۰ کیلوولت و تقویت رینگ ۶۶ کیلوولت شیراز درراستای افزایش قابلیت اطمینان شبکه و تامین برق مطمئن شهر شیراز رسما توسط وزیر نیرو افتتاح شد.

شایان ذکر است که در سفروزیر نیرو چند طرح و عملیات اجرایی آب رسانی نیز مورد بازدید و افتتاح قرار گرفت.

رضا اردکانیان وزیر نیرو در حاشیه بهره برداری از پست ۲۳۰ کیلوولت دانشگاه شیراز و آغاز عملیات اجرایی پست ۲۳۰ کیلوولت سفیر در شیراز گفت: با شرایط بارندگی امسال نیمی از کمبود ها‌ی برق و انرژی در کشور جبران شده و مخازن سد‌های چند منظوره که تولید انرژی می‌کنند به اندازه کافی آب دارند.

وزیر نیرو با بیان اینکه در صورت عدم برنامه ریزی و عدم ذخیره سازی آب کافی امسال حدود ۸۰۰۰ مگاوات کمبود تولید انرژی داشتیم افزود: ما برای تولید و مدیریت مصرف ۴ هزار مگاوات انرژی دیگر باید برنامه‌ریزی کنیم که این برنامه ریزی‌ها انجام شده است.

اردکانیان تغییر ساعت کارکرد ادارات را از برنامه ریزی‌های موفق برای کاهش مصرف برق دانست و در مورد چگونگی مدیریت مصرف گفت: اجرای تغییر ساعت ادارات جزیی از همین برنامه بوده که توانستیم سه هزار مگاوات مدیریت مصرف داشته باشیم و این کار را از خود مجموعه دولت آغاز کردیم.

وزیر نیرو با بیان اینکه در سال گذشته تغییر ساعت‌ها طبق مصوبه دولت اجرا و نتیجه و عملکرد خوبی هم در پی داشت، گفت: با توجه به اینکه امسال، افزایش دما نسبت به سال گذشته زودتر شروع شد و هم نسبتاً فراگیرتر است امیدواریم که این برنامه نتیجه خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/م

سفر وزیر نیرو به شیراز

برچسب ها: وزارت نیرو ، برق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.