سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایمن سازی راه های برون شهری زرند تا پایان امسال

در دیدار معاون اداره کل راهداری استان کرمان با سرپرست فرمانداری زرند، مطرح شد:راه‌های برون شهری زرند تا پایان سالجاری بهسازی و ایمن می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،   در دیدار معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با سرپرست فرمانداری زرند، بر لزوم تخصیص اعتبارات لازم و بموقع برای بهسازی، ایمن سازی و تجهیز راهداری راه‌های برون شهری زرند حداکثر تا پایان سالجاری تاکید شد.

در همین راستا، احسان عراقی زاده معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان، گفت: شهرستان زرند از گستردگی و حجم بالای ترافیک جاده‌ای به جهت خط ترانزیتی تهران جنوب می باشد که لزوم نگهداری و بهسازی راه‌های آن نیازمند هزینه زیادی است.

وی افزود: از اعتبارات ملی سالجاری سازمان راهداری کشور، میزان ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای بهسازی، ایمن سازی و تجهیز راهداری راه‌های شهرستان زرند، تخصیص داده شده است.

احسان عراقی زاده تصریح کرد: مقدار ۲۴ کیلومتر آسفالت گرم و آسفالت حفاظتی برای بهسازی راه‌های شهرستان از جمله، محور حادثه خیز گردنه ده علیرضا، محور زرند-رفسنجان، کمربند شرقی، محور زرند-کوهبنان و محور زرند-سیریز و همچنین احداث ساختمان آشیانه ماشین آلات اداره راهداری به مساحت ۱۸۰ متر مربع و تکمیل ساختمان راهدارخانه مسجد اباالفضل (ع) محور زرند-راور با مساحت ۱۴۰ متر مربع، حداکثر تا پایان سالجاری از جمله اقدامات در حوزه جاده‌ای و راهداری زرند خواهد بود.

سرپرست فرمانداری زرند نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی عوامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و شهرستان و با بیان اینکه خوشبختانه تا کنون در حوزه تامین ایمنی راه‌های شهرستان اقدامات مطلوبی انجام گرفته است، از اختصاص بیش از ۲ میلیارد تومان اعتبار در کمیته برنامه ریزی شهرستان برای تسریع در اجرای طرح‌های راهداری زرند، خبر داد.

علی صادق زاده با اشاره به پروژه‌های راهداری زرند اظهار داشت: باید اولویت اصلی تخصیص اعتبارات، اتمام طرح‌های نیمه تمام و در دست اقدام باشد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نیز از رفع نقص ۵ نقطه پر حادثه و حادثه خیز در راه‌های حوزه استحفاظی زرند به صورت امانی و با تجهیزات لجستیکی اداره راهداری زرند تا پایان سال جاری خبر داد.

یحیی پور حبیبی گفت: اقدامات تامینی امنیت ترافیکی این نقاط با اقداماتی از جمله تعریض راه‌ها و قوس ها، نصب نیوجرسی، نصب حفاظ‌های ایمنی و... به طور جدی در دستور کار اداره راهداری زرند قرار گرفته است.

انتهای پیام/ی

رفع نقص ۵ نقطه پر حادثه و حادثه خیز در زرند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.