مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: به منظور ارائه خدمات مناسب به رانندگان برون شهری که از خدمات پایانه بار کرمان استفاده می‌کنند برای سهولت دسترسی آنان به خدمات مورد نیاز، غرفه های تجاری به متقاضیان واگذار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سیدعلی حاج سیدعلیخانی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: غرفه ها و فروشگاه‌هایی نظیر نانوایی، لاستیک فروشی دفتر پیشخوان دولت الکترونیک، فروش لوازم و قطعات یدکی خودرو و تعدادی از فروشگاه‌های دیگر به علاقمندان واگذار می‌شود.

وی افزود: از سرمایه گذارانی که از توان مالی و مدیریتی مناسبی برخوردار هستند دعوت می‌شود تا در پایانه بار مرکز استان این فعالیت‌های تجاری را راه اندازی نمایند، لذا علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به واحد بازرگانی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان واقع در بلوار جمهوری اسلامی روبروی مجموعه ورزشی فجر مراجعه یا با شماره ۵-۳۲۶۱۴۷۹۴ – ۰۳۴ داخلی ۲۵۸ واحد بازرگانی این اداره کل تماس حاصل کنند.

وی با اشاره به اینکه پایانه‌های بار محلی برای ساماندهی امور حمل ونقل کالا و ارائه خدمات مورد نیاز رانندگان وسایل نقلیه عمومی باری هستند گفت: حذف تردد وسایل نقلیه باری سنگین از معابر شهری و کاهش آلودگی محیط زیست که در حاشیه شهر‌ها و مراکز تولید و جذب بار احداث شده و دارای کلیه امکانات برای ارائه خدمات وابسته از قبیل سالن اعلان بار، شرکت‌های حمل ونقلی، رستوران و مسجد، استراحتگاه رانندگان، تعمیرگاه و... است و نحوه واگذاری غرف بصورت استیجاری  و قرارداد واگذاری تابع مقررات سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور منعقد خواهد شد.
انتهای پیام/ی

ساماندهی امور حمل ونقل کالا در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار