سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چتر بیمه‌ای برای روستاییان و عشایر مازندران

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر مازندران گفت: ۱۰۰ هزار خانوار از خدمات بیمه‌ای و ۴ هزار نفر نیز از مستمری بیمه روستایی و عشایری بهره‌مند هستند.

محمد ابراهیمی مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه ۱۰۰ هزار خانوار از خدمات بیمه‌ای و ۴ هزار نفر نیز از مستمری بیمه روستایی و عشایری بهره‌مند هستند، گفت: طبق اصل قانون اساسی، سازمان‌هایی برای خدمات بیمه‌ای به مردم تشکیل شده که بیمه روستاییان و عشایر از جمله آن است و مازندرانی‌ها باید در بهره‌مندی از خدمات بیمه‌ای در خط مقدم قرار گیرند.

وی با اشاره به حمایت مسئولان از بیمه اجتماعی روستایی افزود: نیاز است در زمینه جذب همه جامعه هدف برنامه‌ریزی کنیم.
ابراهیمی گفت: رویکرد این بیمه ارائه خدمات بیمه اجتماعی بلند مدت به کشاورزان، روستائیان و عشایر در بخش‌های مستمری بازنشستگی، از کارافتادگی و فوت شدگان است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان مازندران از کسب رتبه نخست مازندران در جذب و تمدید تعداد بیمه شدگان در کشور خبر داد و افزود: ۱۰۰ شعبه کارگزاری در مازندران داریم که پیش بینی می‌شود تا پایان امسال تعداد بیمه شدگان بیمه روستایی به ۱۵ هزار نفر افزایش یابد.

ابراهیمی با بیان اینکه یکی از معیار‌های اصلی توسعه در جهان بیمه است، گفت: به همین دلیل دولت از سال‌ها قبل تصمیم گرفت قشر زحمت کش روستاییان و عشایر را مشمول حمایت از بیمه کند.

وی با بیان اینکه در این نوع بیمه دو سوم از هزینه را متقبل می‌شود، افزود: صندوق بیمه روستاییان و عشایر نقش مهمی در گسترش رفاه اجتماعی مردم دارد.
انتهای پیام/ س
 

برخورداری ۱۰۰ هزار خانوار مازندرانی از خدمات بیمه اجتماعی روستاییان

برچسب ها: بیمه ، بیمه عشایر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.