سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاونت امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام مطرح کرد؛

اجرای کلاس‌های تابستانه در مجتمع فرهنگی هنری استان ایلام

معاونت امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از برگزاری انواع کلاس‌های تابستانه در اجرای طرح اوقات فراغت خبر داد.

قیطانی معاونت امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت:هرساله در استان ایلام طرح اوقات فراغت اجرا می‌شود که امسال حدود ۶۰ کلاس در استان ایلام دایر میگردد.

وی افزود:هر استان با توجه به پتانسیل و ظرفیتی که دارد از خود استان نظر خواهی می‌شود که چه رشته‌هایی توانایی برگزاری دارد و مخاطب آن را انتخاب میکند و ارشاد آن کلاس‌ها را برگزار می‌کند.

قیطانی بیان کرد: امسال برای اولین بار در در استان ایلام از بخش‌ها و روستا‌ها و بعضی از شهرستان‌ها که واقعا امکانات آموزشی و امکانات کلاس‌های فرهنگی هنری را دارند کلاس برگزار می‌شود.

معاونت امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام اضافه کرد: احتمالا این کلاس‌ها از اوایل مرداد کلید بخورد و تا اواخر شهریور ادامه دارند.

وی عنوان کرد:کلاس‌های تشکیل شده عبارت اند از خطاتی، طراحی، نقاشی، نمایش، موسیقی، سفالگری، و. کلاس‌های اوقات فراغت معمولا برای رنج سنی کودک و نوجوان دوره‌های ابتدایی و راهنمایی است.

قیطانی اظهار کرد:کسانی که مشتاق حضور در کلاس‌های اوقات فراغت هستند این کلاس‌ها هزینه‌ای ندارد و فقط با نام نویسی و مراجعه به مجتمع ارشاد میتوانند در این کلاس‌ها حضور به عمل بیاورند.

انتهای پیام/د

برگزاری کلاس‌های تابستانه در استان ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.