نمایشگاه کتاب و عرضه محصولات فرهنگی به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام به مناسبت دهه کرامت در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی ایلام دایر شد.

برپایی نمایشگاه کتاب بمناسبت دهه کرامت در ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در حاشیه افتتاح این نمایشگاه، گفت: در این نمایشگاه ۵۰۰ عنوان کتاب در بخش‌های مختلف دینی، مذهبی، ادعیه، قرآن کریم، نهج‌البلاغه و سایر کتب دینی ارائه‌شده است.

 

حجت‌الاسلام علی چراغی پور بابیان اینکه در این نمایشگاه ۴۵۰۰ عنوان کتاب در موضوعات متنوع ارائه‌شده است،افزود: کتاب‌های عرضه‌شده در این نمایشگاه با ۵۰ درصد تخفیف برای مراجعه‌کنندگان و علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی ارائه می‌شود.

 

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را توسعه و گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی عنوان و اضافه کرد: این نمایشگاه تا پایان دهه کرامت سال جاری در مجتمع ارشاد اسلامی ایلام دایر بوده و در دو نوبت صبح و عصر پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی است.

 

چراغی پور، با اشاره به اینکه همواره استقبال بسیار خوبی از برگزاری نمایشگاه در این استان به‌ویژه در بین اعضای کانون‌های مساجد شده است،اظهار کرد: همچنین در این نمایشگاه محصولات فرهنگی دینی و مذهبی شامل لوح‌های فشرده، اقلام موردنیاز مساجد و تکایا، مهر تسبیح، سجاده و سایر اقلام فرهنگی نیز ارائه می‌شود.

انتهای پیام/اس

نمایشگاه کتاب در ایلام

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.