سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اماکن مقدس خنثی کننده توطئه‌های شوم دشمن است

در شرایطی که دشمن اعتقاد‌ات مذهبی مردم را نشانه گرفته، اماکن مقدس در خنثی کردن توطئه‌های شوم دشمن نقش مؤثری ایفا می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام جمال ایزدی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی امشب در همایش تجلیل از مقام شامخ امامزادگان و بقاع متبرکه منطقه تربت حیدریه گفت: در شرایطی که دشمنان اعتقاد‌های مذهبی مردم را نشانه گرفته اند، بقاع متبرکه و اماکن مقدس به عنوان یک پایگاه‌های فرهنگی می‌توانند در خنثی کردن توطئه‌های شوم دشمنان نقش مؤثری ایفا کنند.
 
وی با بیان اینکه نگاه مردم به بقاع متبرکه و امامزادگان باید به عنوان پایگاه فرهنگی و تربیتی باشد، ادامه داد: باید با اتخاذ راهکار درست از ایجاد شبهه در ذهن مردم نسب به اسناد بقاع و شجره نامه‌ها جلوگیری کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: بقاع متبرکه از نظر فرهنگی از تأثیر گذاری بسیار برخوردارند و باید به گونه‌ای برنامه ریزی کرد که اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان بیشتری جلب و جذب این اماکن مقدس شوند.

حجت الاسلام ایزدی افزود: برخی افراد در حوزه بقاع متبرکه و امامزادگان شبهات مختلف وارد کرده‌اند که جواب قاطع به این شبهات این است که نباید با اعتقاد‌های مردم بازی کرد و این بقاع متبرکه ثبت و ضبط شده و بنا نیست بقعه و امامزاده‌ای اضافه شود.

انتهای پیام//ج.ر

نباید با اعتقاد‌ات مردم بازی کرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.