سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جلسه کمیته فنی اشتغال پایدار روستایی و عشایری

معاون عمرانی و امور برنامه ریزی فرمانداری قصرشیرین از کلیه رؤسای دستگاه‌های اجرایی جهت اشتغال و رفع کاهش بیکاری در شهرستان خواستار ارائه طرح‌های اشتغالزا شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،حشمت رضایی معاون عمرانی و امور برنامه ریزی فرمانداری قصرشیرین در جلسه کمیته فنی اشتغال پایدار روستایی و عشایری از کلیه رؤسای دستگاه‌های اجرایی جهت اشتغال و رفع کاهش بیکاری در شهرستان خواستار ارائه طرح‌های اشتغالزا شد که در جلسه فوق ۷ طرح اشتغالزا با مبلغ ۱۳۵۰۰ میلیون ریال با اشتغالزایی ۲۰ نفر و ۲ طرح ۲۰۳۲۰ میلیون ریال با اشتغالزایی ۳۴ نفر و در مجموع ۹ طرح اشتغالزا با مبلغ ۳۳۸۲۰ با اشتغالزایی ۵۴ نفربا موضوعات شیلات، خدمات و صنعت تصویب گردید.

وی گفت : کل طرح‌های مصوب شده از محل اشتغال روستایی و عشایری ۲۲۰ طرح به مبلغ ۹۲۹۹۲ میلیون ریال و با اشتغالزایی ۳۱۰ نفر که تاکنون ۲۱۹ طرح به مبلغ ۹۰۵۴۲ میلیون ریال و با اشتغالزایی ۳۰۵ نفر در بخش‌های کشاورزی، صنعت، معدن و صنایع دستی و خدمات پرداخت شده است.

رضایی افزود : تعداد ۱۶۶۲ طرح زلزله زده قصرشیرین در سه بخش کشاورزی، صنعت و خدمات به مبلغ ۹۵۳۷۶۶ میلیون ریال و با اشتغالزایی ۲۲۲۱ نفر پذیرش بانک‌ها شده است که تا کنون تعداد ۷۸۰ طرح به مبلغ ۲۴۸۱۹۲ میلیون ریال و با اشتغالزایی ۹۱۵ نفر پرداخت شده است .

 

 

انتهای پیام/د

اشتغال و رفع کاهش بیکاری با ارائه طرح‌های اشتغالزا

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.