سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان نام نویسی اهالی رسانه در جشنواره بین المللی کودک ونوجوان

فراخوان نام نویسی اهالی رسانه در جشنواره بین المللی فیلم های کودک ونوجوان در اصفهان منتشر شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به گزارش ستاد اطلاع رسانی سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان، نمایندگان رسانه‌های رسمی تا ۲۵ تیر می‌توانند برای حضور در سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در پایگاه اطلاع رسانی جشنواره به نشانی www.icff.ir ثبت نام کنند.

نمایندگان رسانه‌های داخلی و خارجی شامل خبرگزاری‌ها، نشریات مکتوب و برنامه‌های اینترنتی که مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارند همچنین برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی جشنواره به نشانی www.icff.ir و مطالعه دقیق شیوه‌نامه مندرج در این بخش، درخواست خود را در بخش ثبت‌نام خبرنگاران و اهالی رسانه ثبت کنند.

این فراخوان تمامی گروه‌های رسانه ازجمله برنامه‌سازان رادیویی، تلویزیونی و اینترنتی، خبرگزاری‌ها، سایت‌ها، روزنامه‌ها، مجلات را در بر می‌گیرد.

همچنین اهالی رسانه علاوه بر تکمیل اطلاعات شخصی لازم است معرفی نامه‌ای از رسانه متبوع خود در پایگاه اطلاع رسانی جشنواره بین المللی فیلم‌های کودک ونوجوان ارائه کنند.

اسامی متقاضیان و لیست نهایی رسانه‌های پذیرفته شده هم از طریق سایت جشنواره منتشر خواهد شد.

سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا تابش ۲۸ مرداد تا ۴ شهریور در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

 

انتشار فراخوان نام نویسی اهالی رسانه در جشنواره بین المللی کودک ونوجوان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.