سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردوی سرنوشت ساز پرسپولیسی‌ها در ترکیه

کالدرون، سرمربی آرژانتینی پرسپولیس قرار است فهرست بازیکنان مازاد خود را در ترکیه اعلام کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پرسپولیسی‌ها اردوی آماده سازی پیش فصل خود را در ترکیه برگزار می‌کنند و قرار است اعضای تیم، چهارشنبه راهی استانبول شوند تا تمرینات و بازی‌های دوستانه را در این کشور انجام دهند. سرخپوشان با جذب بازیکنانی همچون محمد حسین کنعانی زادگان و یک مهاجم خارجی، باید نام چند بازیکن فصل پیش خود را در فهرست مازاد قرار دهد که قرار است کالدرون، سرمربی آرژانتینی پرسپولیس این کار را در ترکیه انجام دهد.  

کادرفنی تیم در روز‌های اخیر، مشغول آنالیز شرایط کامل فنی و پزشکی بازیکنان بوده و همچنین ارزیابی دستیارانش از شرایط کنونی بازیکنان سبب شده تا بنا به اعلام باشگاه، هنوز این مربی به جمع بندی کافی برای اعلام لیست مازاد نرسیده باشد و  به همین دلیل قرار است در اردوی تدارکاتی و با انجام بازی‌های دوستانه، کالدرون نفرات مازاد خود را اعلام کند.  

درحال حاضر، علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، امید عالیشاه، حسین ماهینی، کمال کامیابی‌نیا، محمد انصاری، احمد نوراللهی، محسن ربیع خواه، شایان مصلح، مهدی شیری، مهدی شریفی، مهدی ترابی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، سیامک نعمتی و علی علیپور ۱۸ بازیکن بزرگسال پرسپولیس برای لیگ نوزدهم محسوب می‌شوند که با حضور کنعانی زادگان و یک بازیکن خارجی، تا این لحظه باید ۲ فوتبالیست از تیم سرخپوش جدا شوند.

کالدرون اعلام کرده با جذب هر بازیکن یک نفر را از تیمش خارج می‌کند و  تاکنون از لیست خود بازیکنی را خط نزده است تا درحال حاضر تعداد مدافعانش ۳ برابر مهاجمانش باشد.

لازم به ذکر است، اردوی پرسپولیسی‌ها در ترکیه ۱۰ روزه است و شاگردان کالدرون ۲۹ تیر به تهران باز می‌گردند و پس از استراحتی ۲ روزه، تمرینات را پیگیری خواهند کرد.


بیشتر بخوانید:

مصلح: هدفمان قهرمانی است/ کسی نگفته است در لیست خروج پرسپولیس هستم

ربیع خواه: حضورم در فهرست مازاد مطرح نیست/ طلبی از پرسپولیس ندارم

بودیمیر از پرسپولیس شکایت کرد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.