سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور خبر داد؛

بارگذاری اپلیکیشن بچه‌های مسجد در فضای مجازی

سعید سعادتی گفت: اپلیکیشن بچه‌های مسجد برای آشنایی کودکان و نوجوانان با فعالیت‌های تابستانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در فضای مجازی بارگذاری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعید سعادتی معاون فرهنگی و هنری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در گرمسار گفت: اپلیکیشن بچه‌های مسجد برای آشنایی کودکان و نوجوانان با فعالیت‌های تابستانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در فضای مجازی بارگذاری شد.

معاون فرهنگی و هنری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور ادامه داد: در این اپلیکشن، بخش اطلاع رسانی و ثبت نام در تمام برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور موجود است.

وی با بیان اینکه جامعه هدف برنامه‌های تابستان امسال کانون‌های مساجد، کودکان ونوجوانان کمتر از ۱۶ سال است افزود: طرح غنی سازی اوقات فراغت در محور‌های قرآن و عترت، آموزش و توانمند سازی، هنر، سرود، فیلم سازی، نمایش، خوشنویسی، کتاب و کتاب خوانی و فعالیت‌های اجتماعی و فضای مجازی برگزار می‌شود.

سعادتی ابراز داشت: در حوزه فضای مجازی، کار گاه‌های ویژه سواد رسانه‌ای و اپلیکشن‌های رسانه‌ای برگزارخواهد شد.

وی گفت: پارسال یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در طرح غنی ازی اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور شرکت کردند و پیش بینی می‌شود که امسال بیش از دو میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در این طرح شرکت کنند.

انتهای پیام / م

در حوزه فضای مجازی، کار گاه‌های ویژه سواد رسانه‌ای و اپلیکشن‌های رسانه‌ای برگزارخواهد شد

 

برچسب ها: مساجد ، فضای مجازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.