معاون فرهنگی کانون پرورش فکری استان سمنان گفت: مراکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تابستان ۹۸ با رویکرد تمرین زندگی و شعار آینده ساختنی است فعالیت‌های خود را آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، فروهر مدنی معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: مراکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تابستان ۹۸ با رویکرد تمرین زندگی شعارو آینده ساختنی است فعالیت‌های خود را آغاز نموده است که در این طرح کارگاه‌های فرهنگی ادبی، هنری، دینی و علمی را ویژه کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۸ سال پیش بینی شده ومراکز اقدام به ثبت نام کارگاه‌ها نموده اند.

وی با اشاره به اینکه این کارگاه‌های آموزشی از اول تیر ماه شروع شده و تا پایان شهریورکارگاه‌های دوره‌ای برگزار می‌شود افزود: کارگاه‌های مستمر در طول سال با مربیان متخصص این حوزه برگزار می‌شود که پذیرای کودکان و نوجوانان هستند.

مدنی ضمن بیان اینکه جشنواره‌ها و ویژه برنامه‌های خاصی را برای کودکان و نوجوانان تدارک دیده ایم ادامه داد: از جمله این جشنواره ها، پویش فصل گرم کتاب است که سه شنبه‌های هر هفته در پارک شقایق سمنان و پارک کودک شاهرودبرگزار می‌شود.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری با  تشریح فعالیت‌های کتاب محور گفت: بیست و دومین جشنواره قصه گویی را پیش رو داریم که کودکان و نوجوانان و بزرگسالان می‌توانند در این بخش از جشنواره که برای توسعه و ترویج قصه گویی است، شرکت کنند.

وی تصریح کرد: انجمن‌های هنر‌های تجسمی و قصه گویی و انجمن ادبی که در طول سال برگزار می‌شود پذیرای نوجوانان علاقمند به حوزه‌های مختلف و زمینه‌هایی که مطابق استعداد‌های آنان است، هستند.

انتهای پیام/ح

کارگاه‌های آموزشی از اول تیر ماه شروع شده و تا پایان شهریور برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.