سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاران همیشگی کمالوند در جم/ ۱۰ بازیکنی که دوباره با فراز هستند

۱۰ شاگرد سابق کمالوند در لیگ برتر نوزدهم دوباره با او همکاری خواهند کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فراز کمالوند مربی ۴۲ ساله سابق تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و صنعت نفت آبادان، پس از حضوری ۲ ساله در لیگ آزادگان با قبول هدایت تیم فوتبال پارس جنوبی جم به لیگ برتر بازگشته است.

کمالوند و پارس جنوبی بیش از هر تیم دیگری در فصل نقل و انتقالات بازیکن جدید جذب کردند که در این بین، جذب ۱۰ بازیکنی که در سال‌های گذشته و در تیم‌های مختلف شاگرد کمالوند بودند جالب است.

تاکنون، ایمان باصفا، ابوالفضل قربانی، پوریا آریاکیا و مسعود پورمحمد از آلومینیوم اراک، حامد پاکدل، رضا خالقی فر، محمد ابراهیمی و مگنو باتیستا از گسترش فولاد تبریز، محمود شفیعی از گل ریحان البرز و البته علی عبدالله زاده در صنعت نفت آبادان شاگرد کمالوند بودند و حالا دوباره در تیم فوتبال پارس جنوبی برای این مربی جوان بازی خواهند کرد.

به این نفرات مرتضی اسدی را هم باید اضافه کرد. اسدی که در تبریز و در تیم های تراکتور و گسترش فولاد شاگرد کمالوند بود، امسال به عنوان دستیار اول در کنار کمالوند خواهد بود.

در لیست بازیکنان پارس جنوبی ۲، ۳ جای خالی دیگر نیز وجود دارد و باید دید بازیکن جدید دیگری به این تیم اضافه می‌شود یا نه.


بیشتر بخوانید:

سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی: دغدغه‌ای برای برگزاری لیگ در جم وجود نخواهد داشت

رقابت‌های ۴ جانبه فوتبال به میزبانی فجرسپاسی شیراز

۳ بازیکن پارس جنوبی قراردادشان را با این تیم فسخ کردند


انتهای پیام/

جمع شاگردان سابق کمالوند در پارس جنوبی جمع است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.