محمد اهل شاخه گفت: امیدوارم ضمن حضور در تیم صنعت نفت آبادان و درخشش در این تیم، بتوانم پیراهن تیم ملی کشورم را بر تن کنم.

محمد اهل شاخه که چند روز پیش با تیم پارس جنوبی جم به توافق رسیده بود، در مورد فسخ قراردادش با این تیم و عقد قرارداد با تیم صنعت نفت آبادان در گفتگو با خبرنگار خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: من با تیم پارس جنوبی در ابتدا قراردادی یک ساله امضا کردم و طی مذاکراتی که داشتیم قرار شد قول‌هایی که به من دادند را طی ۱۰ روز عملی کنند، اما این اتفاق نیافتاد و در نهایت قراردادم را فسخ کردم.

وی افزود: همین اتفاق باعث شد تا با تیم صنعت نفت آبادان به توافق برسم و فصل نوزدهم را در خدمت این تیم باشم.

بابت انتقالم به تیم صنعت نفت بسیار خوشحالم

وی در مورد حضور در تیم صنعت نفت آبادان عنوان کرد: از اینکه به تیم بزرگی، چون صنعت نفت آبادان پیوستم بسیار خوشحال هستم. صنعت تیم پرهوادارای است و از همه مهمتر اینکه دراگان اسکوچیچ را به عنوان سرمربی به تیم خود اضافه کردند که اتفاق خوبی است. امیدوارم به کمک تمامی عوامل تیم، هواداران و همچنین مدیریت بتوانیم نتیجه درخوری در لیگ برتر کسب کنیم.

با حضور در صنعت نفت به دنبال پوشیدن پیراهن تیم ملی هستم

اهل شاخه در مورد هدف اصلی اش در فصل نوزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: فکر می‌کنم برای هر بازیکنی پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتبال کشورش ارزشمند باشد و من نیز از این قاعده مستثنی نیستم. امیدوارم در وهله اول ضمن حضور در تیم صنعت نفت آبادان و درخشش در این تیم، در نهایت بتوانم پیراهن تیم ملی کشورم را بر تن کنم.

امیدوارم روز‌های خوبمان در فولاد زیر نظر اسکوچیچ این‌بار در صنعت نفت تکرار شود

بازیکن تیم صنعت نفت آبادان بیان کرد: من از دوازده تا ۲۴ سالگی در تیم فولاد خوزستان توپ می‌زدم و حدود ۱۲ سال در رده‌های مختلف سنی این تیم حضور داشتم و در نهایت به تیم بزرگسالان منتقل شدم و سه سالی نیز برای این رده سنی بازی کردم. از نظر من دوران اوج فوتبالی من به تیم فولاد خوزستان مربوط می‌شود و ۲ سال آن نیز زیر نظر اسکوچیچ سرمربی فعلی تیم صنعت نفت آبادان بود. امیدوارم در تیم صنعت و با حضور اسکوچیچ مجددا روز‌های خوبمان را تکرار کنیم.


بیشتر بخوانید:

اهل شاخه به صنعت نفت آبادان پیوست

مدافع فصل گذشته صنعت نفت قرارداد خود را تمدید کرد

کعبی: امیدوارم اسکوچیچ نتایج خوبی با تیم ما بگیرد/ به خاطر صنعت نفت با هیچ تیمی مذاکره نکردم

تمدید قرارداد صنعت نفت با ۲ بازیکن کلیدی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار