سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یکی از اهداف مهم رسانه استانی توسعه ورزش‌های همگانی است

مدیرکل صدا و سیمای زنجان گفت:یکی از اهداف مهم رسانه استانی توسعه ورزش‌های همگانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، با توجه به برگزاری مسابقات بین المللی بسکتبال در زنجان ، مدیرکل ورزش و جوانان استان در صداوسیما حضور یافته و با مدیرکل مرکز در این خصوص دیدار کرد .
 
مدیرکل  صدا و سیمای زنجان  در این دیدار با بیان این مطلب که بیشترمردم ازطریق برنامه‌های صدا و سیما، با ورزش ارتباط برقرارمی کنند تصریح کرد: یکی از اهداف مهم رسانه استانی توسعه ورزش‌های همگانی به دلیل تاثیر مثبت آن در زندگی فردی و اجتماعی و سلامت عمومی جامعه است.

 لطیفی با اشاره به اهتمام ویژه رسانه استانی به موضوع ورزش گفت: برگزاری مسابقات ورزشی کشوری و بین المللی در استان قطعا خیر و برکات فراوانی برای استان خواهد داشت و صداوسیما آمادگی دارد تا مسابقات بین المللی بسکتبال را پوشش دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هم با تقدیر از توجه رسانه استانی به مقوله ورزش از برگزاری مسابقات بین‌المللی بسکتبال، بعنوان تورنمنت و رویداد بین‌المللی مهم در تاریخ ورزش استان یاد کرد.

 خلیلی پخش این مسابقات را از شبکه‌های سراسری در راستای معرفی توانمندی‌های استان مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: علاوه بر اهداف فرهنگی، مسائل اجتماعی نیز به نحوی در برگزاری این رویداد دخیل بوده و با توجه به شرایط حاکم بر منطقه، عنوان جام دوستی برای این مسابقات انتخاب شده است.

وی خاطرنشان کرد: سالن شهید بهشتی مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد، محل برگزاری مسابقات از هر حیث، آماده برگزاری مسابقات است و مجموعه ورزش استان به جهت برنامه ریزی رسانه استانی برای پوشش مناسب خبری و تصویری این رویداد بین المللی بصورت ویژه قدردانی می‌نماید. 
 
انتهای پیام/ن
 
 

اهتمام ویژه رسانه استانی به موضوع ورزش

 
 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.