سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش و ترویج محور اصلی در افزایش تولید و درآمد کشاورزان

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، آموزش و ترویج را محور اصلی در افزایش تولید و درآمد کشاورزان دانست

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،کوروش مهرابی مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، آموزش و ترویج را محور اصلی در افزایش تولید و درآمد کشاورزان دانست و گفت : برگزاری جشنواره‌های محصولات کشاورزی معروف شهرستان‌های استان برنامه‌ای تأثیرگذار در معرفی برند‌های کشاورزی و ترویج در این حوزه است.

وی گفت : قابلیت‌های زیادی بخش کشاورزی برای برند شدن دارد و در این بین آلبالوی صحنه، زیتون دالاهو، تخمه سنقری، لیموی قصری و… از جمله محصولاتی هستند که برند‌های استان هستند و قصد داریم جایگاه این محصولات را با نام استان کرمانشاه به کشور معرفی نمائیم.

وی با بیان اینکه دستیابی به تولید محصول سالم و حلقه ارزش فراوری در تولیدات کشاورزی سالم هدفگذاری و دیده شده است، تصریح کرد: بعد از این موضوع به زنجیره فروش؛ عرضه و تقاضا نیز دست خواهیم یافت.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت حضور زنان و نقش آنان در عرصه تولیدات کشاورزی گفت: امروزه در روستا‌ها و فعالیت‌های کشاورزی زنان نقش بی بدیلی دارند و از جایگاه ویژه برخوردارند.

مهرابی با اشاره به رویکرد جدید و بهره گیری از توان زنان کارشناس برای کنترل و نظارت بر امر تولید محصول سالم خاطرنشان کرد: قصد داریم با این رویکرد در جهت نیل به اهداف صندوق خرد زنان روستایی از توانمندی زنان در روستا‌ها بهره گیری به عمل آید.

وی در ادامه اظهار داشت: افراد نخبه در حوزه کشاورزی آموزش‌ها و مهارت‌هایی را فرا می‌گیرند تا بتوان شاخص‌های بهره وری را ارتقا بخشید و به توانمندی برسانیم.

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری جشنواره‌های محصولات کشاورزی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.