سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورزش ظرفیت بسیار زیادی برای اشتغال‌زایی دارد

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت:معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: ورزش از ظرفیت بسیار زیادی برای اشتغال‌زایی برخوردار است و باید از این ظرفیت بهترین استفاده را برد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا امینازاده معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان شامگاه یکشنبه در مراسم تجلیل از برترین‌های هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اظهار داشت: رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان از نیرو‌های کارآمد در این هیئت استفاده کرده و موفقیت‌های کسب‌شده حاصل کار تیمی بوده است.

وی با بیان اینکه هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان در سال‌های ۹۴ تا ۹۶ هیئت اول یا دوم کشور بوده است، افزود: هنوز آمار سال ۹۷ اعلام نشده است، اما به احتمال فراوان این هیئت رتبه نخست کشور را کسب می‌کند.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: اخیراً مقرر شده ۴۰۰۰ نفر از سربازان نیرو‌های مسلح را آموزش دهیم تا با کسب مهارت، پس از پایان دوران خدمت مقدس سربازی بتوانند از این مهارت خود استفاده کنند. قطعاً هر شغلی راه‌اندازی می‌شود برای دولت بار مالی به همراه دارد و ممکن است آلودگی صوتی یا زیست محیطی نیز ایجاد کند، اما در بخش ورزش این‌طور نیست.

وی با اشاره به وجود ۱۴۷۰ باشگاه ورزشی در استان اصفهان گفت: اگر در هرکدام از این باشگاه‌ها به طور متوسط ۵ نفر به طور ثابت مشغول به‌کار باشند، به رقم قابل‌توجهی از اشتغال‌زایی می‌رسیم و این موضوع نشان می‌دهد ورزش از چه ظرفیت بزرگی برای اشتغال‌زایی برخوردار است.

همچنین در این مراسم ناهید تاج‌الدین نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: ورزشکاران رشته‌های گوناگون ضمن تزریق نشاط به جامعه، سلامت جسم افراد را نیز تضمین می‌کنند.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم اضافه کرد: در این وضعیت موفقیت ورزشکاران موجبات شادی جامعه را فراهم می‌کند.

تاج‌الدین افزود: استان اصفهان در رشته‌های گوناگون ورزش پتانسیل بالایی دارد و حیف است که مدیران این ظرفیت را نبینند و از آن استفاده نکنند و امیدوارم این اتفاق رخ دهد و ورزشکاران اصفهانی همواره در جایگاه‌های ملی و بین‌المللی قرار گیرند.

در این مراسم از پیشکسوتان و قهرمانان بدنسازی و پرورش اندام استان در طول ۴ سال گذشته تجلیل شد.

انتهای پیام/م

 

مراسم تجلیل از برترین‌های هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.