رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان لنجان گفت:با توجه به افتخارآفرینی و مدال‌آوری ورزشکاران شهرستان لنجان که به نمایندگان از استان اصفهان در مسابقات پرس سینه که چندی پیش در ارومیه برگزار شده بود، موفق شدیم میزبانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهیم.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، رسول باروتی با اشاره به میزبانی شهرستان لنجان برای مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی باشگاه‌های کشور اظهار کرد: با توجه به افتخارآفرینی و مدال‌آوری ورزشکاران شهرستان لنجان که به نمایندگان از استان اصفهان در مسابقات پرس سینه که چندی پیش در ارومیه برگزار شده بود، موفق شدیم میزبانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهیم.

وی با بیان اینکه ورزشکاران استان اصفهان در سطح خوبی از آمادگی قرار دارند، خاطرنشان کرد: کنگره این دوره از رقابت‌ها یک روز قبل از مسابقات در سالن آمفی تئاتر شهرداری برگزار خواهد شد و تیم‌ها با داشتن معرفی‌نامه از طرف هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان خودشان می‌توانند در این رقابت‌ها شرکت کنند.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان لنجان افزود: مسابقات از روز 18 بهمن ماه آغاز خواهد شد و پیش‌بینی می‌کنیم که بیش از 300 ورزشکار در این دوره از رقابت‌ها شرکت کنند.

وی از سطح بالای این دوره از رقابت‌ها خبر داد و تصریح کرد: شواهد کار نشان می‌دهد که ورزشکاران استان‌های مختلف در سطح بالایی از آمادگی جسمی برخوردار هستند و همین موضوع به خودی خود اثر مثبتی بر کیفیت مسابقات خواهد گذاشت.

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی باشگاه‌های کشور در چهار سطح‌ نوجونان، جوانان، بزرگ‌سالان و پیشکسوتان از امروز به مدت چهار روز در لنجان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی باشگاه‌های کشور در لنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.