سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهریه جدید مهدهای کودک به زودی اعلام می شود

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه اظهار کرد: از مهدهای کودک انتظار می رود با توجه به افزایش شهریه ها به قشر کم درآمد جامعه توجه داشته باشند که بتوانند کودکان خود را در مهدها ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،  رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه اظهار کرد:۳۰۹مهد کودک تحت نظارت بهزیستی در استان فعالیت دارند و از مهدهای کودک انتظار می رود با توجه به افزایش شهریه ها به قشر کم درآمد جامعه توجه داشته باشند که بتوانند کودکان خود را در مهدها ثبت نام کنند.


وی بیان کرد :شهریه های جدید مهدهای کودک به زودی از طریق تنظیم بازار و بر اساس بخشنامه های جدید اعلام می شود. پس از ابلاغ شهریه‌ ها توسط سازمان بهزیستی بخشنامه جدید قابل اجراست و مهدها باید تا زمان ابلاغ منتظر بمانند.

کوهی معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان  با اشاره به اینکه تا زمان اعلام نرخ جدید هیچ مهد کودکی حق افزایش شهریه‌ها را ندارد، گفت: در صورت گزارش تخلفات، برخورد جدی انجام می‌شود.

جلسه بررسی و تعیین میزان افزایش شهریه مهدهای کودک با حضور  رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان، معاون امور اجتماعی و کارشناسان، رئیس کانون توسعه همیاری مهدهای کودک، نماینده تعزیرات حکومتی و نماینده سازمان صنعت و معدن برگزار شد.


انتهای  پیام/ز

 

 

تعیین میزان افزایش شهریه مهدهای کودک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.