مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: نقش مهد‌های کودک و پیش دبستانی در ارتقا سطح آموزش کودکان در مقاطع تحصیلی بالاتر بسیار با اهمیت است.

سطح فکری کودکان در مهدکودک ها افزایش می یابدبه گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه درنشست  با مسئولان آموزش و پرورش به منظور بررسی وضعیت محتوای آموزشی در مهد‌های کودک در راستای انعقاد تفاهم نامه بهزیستی و آموزش و پرورش  گفت: گذراندن دوره آموزشی پیش دبستانی برای ارتقای سطح آموزشی دانش آموزان در پایه‌های دیگر تحصیلی اهمیت بالایی دارد.

وی بیان کرد:تعامل سازنده‌ای بین بهزیستی و آموزش و پرورش استان در زمینه آموزش سرفصل‌های رشد همه جانبه کودکان در پیش دبستانی وجود دارد.

وی افزود: آموزش‌های پیش دبستانی تحت نظارت بهزیستی شامل ۱۷ نوع محتوا برای کودکان و مربیان مهد‌های کودک است که به تایید شورای انقلاب فرهنگی رسیده است.

رضوان مدنی ادامه داد: هدف اصلی از برگزاری آموزش پیش از دبستان ارتقای سطح فکری کودکان است، به همین دلیل این دوره باید از برنامه و فعالیت‌هایی تشکیل شود که در کنار ُپر کردن اوقات فراغت کودکان، موجب رشد ذهنی و جسمی آن‌ها شود.



انتهای  پیام/ز

 

ارتقای سطح فکری کودکان در آموزش های پیش دبستانی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.