سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۲۵ تن گندم قاچاق در زنجان / برخورد قاطع پلیس با سودجویان و قاچاقچیان گندم

فرمانده انتظامی استان از توقیف بیش از ۲۵ تن گندم غیر مجاز به ارزش تقریبی ۴۳۰ میلیون ریال توسط ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان خدابنده خبر داد .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سردار رحیم جهانبخش  فرمانده انتظامی استان زنجان با اعلام این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان خدابنده از فروش غیر قانونی گندم دولتی در منطقه افشار قیدار مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: ماموران با حضور در محل یک دستگاه تریلر حامل بار گندم غیر مجاز را در حین انتقال گندم به استان‌های غربی کشور شناسایی و برابر هماهنگی مقام قضایی برای بررسی بیشتر به یگان انتظامی انتقال دادند.

وی افزود:مأموران در بازرسی از اوراق بارنامه تریلر ۲۵ تن و ۱۰۰ کیلو گرم گندم بدون مجوز قانونی کشف که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی کالای مکشوفه، ۴۳۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سردار جهانبخش با اشاره به اینکه متهم به همراه پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، گفت: پلیس با سودجویان و قاچاقچیانی که به صورت غیر مجاز اقدام به خرید و فروش گندم خارج از شبکه اقدام کنند برخورد خواهد کرد.
 
انتهای پیام/ن
 

قاچاق گندم در زنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.