سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زرآباد قطب کشاورزی و شیلات سواحل مکران است

فرماندار کنارک گفت: بخش زرآباد این شهرستان از قطب‌های مهم کشاورزی و شیلات در سواحل مکران است و نقش مهمی در تولید، صادرات و اشتغال دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حمیدالدین یوسفی فرماندار کنارک اظهار داشت: بندر صیادی کلات در بخش زرآباد یکی از مجهزترین اسکله‌های صیادی است و می‌تواند از قطب‌های صید و صیادی جنوب سیستان و بلوچستان باشد.

وی با بیان اینکه با حمایت معتمدان و جوانان می‌توان قدم‌های خوبی برای پیشرفت زرآباد برداشت، تصریح کرد: محصولات کشاورزی مانند موز، هندوانه و انواع آبزیان زرآباد به نقاط مختلف ایران ارسال می‌شود.

وی تصریح کرد: زرآباد در تمامی زمینه‌ها از پیشرفت خوبی برخوردار است و سعی خواهیم کرد با همراهی مردم مهمان نواز این بخش مشکلات و موانع را کاهش دهیم.

وی ادامه داد: کشت و تولید انواع میوه‌های گرمسیری در بخش زرآباد ایجاب می‌کند تمامی این محصولات بویژه موز با برند همین بخش صادر شود.

فرماندار کنارک گفت: زرآباد علاوه بر ظرفیت و توانمندی کشاورزی و شیلاتی از نظر گردشگری نیز با داشتن ساحل زیبا و بکر روستای درک و دیگر سواحل زیبا سالانه میزبان هزاران گردشگر داخلی و خارجی است.

بخش زرآباد شهرستان کنارک به مرکزیت شهر زرآباد در منتهی الیه جنوب غربی استان سیستان و بلوچستان، با جمعیت حدود ۲۱ هزار نفر و وسعت سه هزار و ۸۰۰ کیلومترمربع و دارا بودن ۷۵ کیلومتر مرز آبی با دریای عمان (مَکُّران) در فاصله ۱۷۰ کیلومتری مرکز شهرستان کنارک واقع شده است.

انتهای پیام/گ

زرآباد قطب کشاورزی و شیلات

برچسب ها: اخباراقتصادی ، شیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.