سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار خراسان رضوی:

برنامه ریزی برای مرزها می تواند اشتغال و اقتصاد کشور را نجات دهد

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت:اگر برای مرز‌های خود برنامه نداشته باشیم اشتغال و اقتصاد دچار مشکل خواهدشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن جعفری معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار خراسان رضوی در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گفت: در شرایطی که دشمن زلزله اقتصادی را در دستور کار خود قرار داده است ما باید به دنبال مقاوم سازی اقتصاد باشیم.

وی با تاکید بر پیگیری هدفمند قاچاق کالا و ارز ادامه داد: همه ما با تبعات منفی قاچاق آشنا هستیم از این رو هر چه بتوانیم با تدبیر مناسب‌تر جلوی قاچاق کالا را بگیریم در رونق تولید موفق‌تر خواهیم بود و عملکرد مثبتی خواهیم داشت.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: مرز‌های مشترک ما با ۱۶ کشور پیرامون می‌تواند هم تهدید باشد وهم فرصت، و اگر برای مرز‌های خود برنامه نداشته باشیم آسیب‌ها دامن اقتصاد ما را می‌گیرد و اشتغال و اقتصاد دچار مشکل خواهدشد.

جعفری با بیان این که باید تحریم‌ها را دور زد، افزود: هر کاری که بتواند هزینه قاچاقچی‌ها را افزایش دهد انجام خواهیم داد، چون به نفع نظام و خودمان است و به طور قطع ثمرات آن در کشور و خراسان رضوی مشهود خواهد بود.
 
انتهای پیام //ف . ک
 

جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی برگزار شد

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.