استاندار خراسان رضوی گفت: تاسیس هرچه سریع تر۲۰ دفتر در ۲۰ محله حاشیه شهر مشهدبرای ازبین بردن مشکلات شهری کار خود را آغاز کنند.

۲۰ محله در اولیت بازآفرینی مشکلات شهری

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در نشست ستاد باز آفرینی پایدار  خراسان رضوی گفت: تاکنون هشت دفتر تسهیلگری در حاشیه شهر مشهد دایر شده اس: و این ۲۰ دفتر هم باید هر چه سریعتر در ۲۰ محله این مناطق مستقر و کار خود را برای رفع مشکلات شهری آغاز کنند.

وی تصریح کرد: یک میلیون نفر در ۶۶ محله در حاشیه شهر مشهد سکونت دارند که طبق بررسی‌های شهرداری این کلانشهر ۲۰ محله دراولویت بازآفرینی هستند.

استاندار خراسان رضوی گفت: شهرداری مشهد بازآفرینی پنج محله هدف مناطق شهری این شهر را به صورت آزمایشی آغاز کند تا ضعف‌ها و قوت‌های این طرح شناسایی و رفع شود.

رزم حسینی افزود: آسیب‌های اجتماعی بیماری‌های مزمن چند دهه است که باید توسط دستگاه‌هایی که در این حوزه فعالیت می‌کنند در تمام استان شناسایی و حل شوند.

وی تصریح کرد: دفاتر تسهیلگری، به عنوان نهاد و مرکز توسعه محله در ۲۰ منطقه در حاشیه شهر مشهد راه‌اندازی می‌شود که تاکنون هشت دفتر کار خود را آغاز کرده است.

محمدرضاکلائی شهردار مشهد گفت: راه‌اندازی دفاتر تسهیلگری بازآفرینی فضا‌های شهری و نوسازی در حاشیه شهر مشهد برای بازسازی و احیاء بافت‌های فرسوده و ناکارآمد است.

کلائی افزود: دفاترتسهیلگر به عنوان مشاور و حلقه واسط مدیریت شهری و مردم عمل می‌کنند و می‌توانند به عنوان نهاد و مرکز توسعه محلات تاثیر گذار باشند.
 
انتهای پیام//م.ی
 

تاسیس دفاتر تسهیلگر مشکلات شهری در حاشیه شهر

برچسب ها: استانداری ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.