سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب رتبه برتر ایسپای کرمانشاه در کشور

مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران (ایسپا) شعبه کرمانشاه، رتبه برتر کشور را کسب کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه  ،  طیبی رییس جهاددانشگاهی در گردهمایی معاونین فرهنگی جهاددانشگاهی سراسر کشور با اهدا لوحی به بهزاد خدادادی معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه، مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران (ایسپا) شعبه کرمانشاه را بعنوان مرکز برتر معرفی و از خدمات شایسته این مرکز قدردانی کرد.


مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) شعبه کرمانشاه یکی از مراکز وابسته به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان است که از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است. این مرکز در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی استان، رفع نیاز‌های سازمان‌ها و نهاد‌های تصمیم گیر، ضرورت توجه به افکارعمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاه‌های شهروندان در بهبود و توسعه امور در عرصه‌های مختلف تاسیس شد.

اصول بنیادین و اساسی ایسپا در طراحی و اجرای فعالیت‌های پژوهشی و نظرسنجی، تاکید بر به کارگیری معیار‌های دقیق علمی و فنی، رعایت و حفظ موضع بی طرفی در قبال مسایل و موضوعات مورد بررسی، استفاده از پشتوانه اعتماد مسئولان و مردم به نهاد ارزشی جهاددانشگاهی، استفاده از نیرو‌های جوان و مستعد دانشگاهی و تکیه بر خلاقیت‌های جهادگرانه آنان در فعالیت‌های تحقیقاتی و انجام طرح‌های ملی با رعایت دقیق استاندارد‌ها و مطابق با تقویم زمانی و قابلیت بالای استناد به نتایج حاصل از طرح‌های این مرکز از جمله نکات قابل توجه در انتخاب این مرکز بوده است.

از بدو تاسیس ایسپا شعبه کرمانشاه تا کنون ۱۵۰ طرح نظر سنجی با موضوعات ملی و استانی به صورت کارفرمایی و خویش فرمایی در استان انجام شده که طیف وسیعی از نهاد‌ها و سازمان‌های تصمیم ساز در بخش دولتی و شرکت‌های خصوصی از نتایج این بررسی‌ها بهره‌مند شده اند.

طرح‌های نظرسنجی انجام شده توسط ایسپا در بخش‌های سیاسی (حوزه انتخابات و رفتار انتخاباتی، حوزه عملکرد مسئولان، حوزه رویداد‌های سیاسی و...) فرهنگی - اجتماعی، ورزشی و اقتصادی (حوزه عملکرد دستگاه‌ها و نهادها، نیازسنجی ها، حوزه رضایت شغلی و...) است.

انتهای  پیام/ز

 

مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) شعبه کرمانشاه مقام نخست کسب کرد 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.