سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرانس ۲۴ گزارش داد؛

هر سه روز یک زن در فرانسه به دست همسرش کشته می‌شود!

از آغاز سال جاری میلادی ۷۴ زن و سال گذشته نیز ۱۰۸ زن به دست همسر یا همسر سابقشان کشته شده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، فرانس ۲۴ گزارش داد از آغاز سال جاری میلادی ۷۴ زن به دست همسر یا همسر سابقشان جان باخته‌اند. شب گذشته یک زن ۳۲ ساله به دست همسرش با سلاح سرد در شهر «پرپینیان» کشته شد.

فرانس ۲۴ گزارش داد: هر سه روز یک زن در فرانسه به دست همسرش کشته می‌شود. شب گذشته در یکی از این ساختمان‌ها در پرپینیان یک مادر مقابل چشمان سه فرزندش با ضربات چاقوی همسر کشته شد. بر اساس اولین شهادت ها، دعوا و مرافعه هر روز در این خانواده به گوش می‌رسید. همسر بازداشت شده است. این هفتاد و چهارمین زن‌کُشی از آغاز سال ۲۰۱۹ در فرانسه است.

سال گذشته نیز ۱۰۸ زن به این ترتیب توسط همسر یا همسر سابقشان کشته شده‌اند. به همین دلیل عصر روز شنبه تجمعی برای فشار بر مقامات در راستای مقابله با این روند در جامعه فرانسه به یاد قربانیان برگزار شده است. تجمع کنندگان خواستار آن شده‌اند که سکوت درباره این جنایات روزمره که به علت فراوانی دیگر از جمله اخبار "حوادث" نیز در فرانسه محسوب نمی‌شوند، شکسته شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۰۸ ۱۶ تير ۱۳۹۸
برا اینکه اونجا حکم اسلامی قصاص اجرا نمیشه
علی رضا
۰۹:۲۶ ۱۶ تير ۱۳۹۸
این هم از جامعه به اصطلاح متمدن اروپا
عمار
۰۹:۲۴ ۱۶ تير ۱۳۹۸
بنام خداوند جان و خرد : علتش مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر شوهرانشون و بی بندو باری ولنگاری زنانشون است و تا به دین اسلام ناب محمدی ص وارد نشوند بی هیچ اجباری از شعف رضایت و عمق خواستن دلهایشان این وضعیت نابسامانی در کل کره زمین وجود دارد تنها راه حل و فصل تمامی مشکلات و مصائب بشریت و جلوگیری از تمامی جرمها و دوری از گناهان پیاده سازی کاربردی دین اسلام واقعیه عدالتگستر و خردمندانه و اعتدالانه و با اخلاق حسنه ناب محمدی ص در تمامی خانواده ها و جوامع بشریت است نه اسلام آمریکایی انگلیسی غربی صهیونیستی وهابی آل سعودی داعش فراعنه نژادپرستان برده داران غاصب ظالم و ستمگران و نزولخوران و دروغگویان رانتخوار دزدان بیت المال مسلمین و خائنین به اسلام و مسلمین و خون پاک شهداء والصدیقین فقط اسلام خالص ناب محمدی ص راه گشا و گره گشا و مشکل گشا است برای کل بشریت ولا غیر . والسلام و صلوات التماس دعا . اللهم عجل لولیک الفرج و العافیت و النصر . لبیک یا رسول الله ص .