سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

رگبار باران همراه با رعد و برق در ۶ استان کشور/ پیش بینی افزایش ابر همراه با وزش باد در آسمان پایتخت

طبق پیش بینی سازمان هواشناسی، شش استان کشور در ساعات بعدازظهر و اوایل شب شاهد رگبار باران و گاهی رعد و برق خواهند بود.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، امروز در استان‌های ساحلی خزر و در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، شمال هرمزگان، ارتفاعات شرقی فارس و ارتفاعات غربی کرمان رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

روز‌های دوشنبه و سه شنبه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، هرمزگان، ارتفاعات جنوبی فارس، ارتفاعات غربی کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار پراکنده باران گاهی رعد و برق و وزش باد و در استان‌های ساحلی خزر بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

روز چهارشنبه در ارتفاعات استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، خراسان شمالی، گلستان و روز پنج شنبه در ارتفاعات خراسان رضوی بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.


بیشتر بخوانید: رگبار پراکنده همراه با وزش باد در برخی مناطق کشور/آسمان تهران صاف است


طی سه روز آینده برای نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل تداوم وزش باد شدید، در برخی ساعات گرد و خاک و کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا را خواهیم داشت. در همین مدت در جنوب سمنان، شرق یزد، شمال و شرق اصفهان، قم، جنوب تهران و مرکزی و همچنین در استان خوزستان وزش باد نسبتا شدید گاهی گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین وضع آب وهوای کشور در شانزدهم تیر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.