سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت سه هزار و ۶۰۱ میلیارد و ۱۷۴ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه، از پرداخت سه هزار و ۶۰۱ میلیارد و ۱۷۴ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی در ۱۱ شهر و شهرستان زلزله زده استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه گفت : مقدار تسهیلات به ۱۶ هزار و ۴۰۳ طرح پذیرش شده در بانک‌های استان پرداخت شده است.

وی گفت : پرداخت این مقدار تسهیلات موجب ایجاد حدود ۱۷ هزار و ۹۰۰ فرصت شغلی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه شده است.

عزیزی افزود: سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی، اسلام آبادغرب، دالاهو، قصرشیرین، گیلانغرب، روانسر، ماهیدشت، کوزران، جوانرود و پاوه جزو مناطق زلزله زده استان کرمانشاه محسوب می‌شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه بیشترین تسهیلات اشتغالزایی در سرپل ذهاب پرداخت شده، میزان آن را یک هزار و ۳۰۴ میلیارد و ۵۳۹ میلیون ریال عنوان کرد.

وی گفت: شهرستان‌های ثلاث باباجانی با ۵۶۲ میلیارد و ۵۳۸ میلیون ریال و اسلام آبادغرب با ۴۰۹ میلیارد و ۶۴۷ میلیون ریال تسهیلات دریافتی رده‌های دوم و سوم را به خود اختصاص داده‌اند.

عزیزی همچنین در خصوص فرصت‌های شغلی ایجاد شده نیز گفت: سرپل ذهاب با ۶ هزار و ۲۶۴ فرصت شغلی، اسلام آبادغرب با سه هزار و ۳۹۰ فرصت شغلی و دالاهو با ۲ هزار و ۹۸۴ فرصت شغلی بیشترین اشتغالزایی را داشته‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه همچنین از انعقاد قرارداد با ۱۶ هزار و ۴۰۳ طرح دیگر در بانک‌ها خبر داد و گفت : قرار است بیش از سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال به صاحبان این طرح‌ها پرداخت شود.

وی در پایان، کل طرح‌های پذیرش شده مناطق زلزله زده استان کرمانشاه در بانک‌ها را ۳۲ هزار و ۴۵۸ طرح عنوان کرد.

 

 

انتهای پیام/د

مقدار تسهیلات به ۱۶ هزار و ۴۰۳ طرح پرداخت شد

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.