معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، همکاری نکردن با فعالان بخش خصوصی را باعث وارد آمدن زیان به استان دانست و گفت : این کار موجب می‌شود از توسعه و سازندگی باز بمانیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت : بدون شک حمایت از صنعتگران و تولیدگران باید سرلوحه کار همه مسئولان استان قرار گیرد.

وی با انتقاد از شیوه برخورد با فعالان اقتصادی و صنعتی در استان، گفت : چنین برخورد‌هایی تنها باعث فراری دادن بخش خصوصی می‌شود.

حاتمی ادامه داد: اینکه بسیاری از فعالان خوشنام حوزه صنعتی ماه‌ها در انتظار دریافت تسهیلات به بهانه مشکلات کوچک قرار گیرند کار درستی نیست و روند حرکتی توسعه استان را کند می‌کند.

معاون استاندار کرمانشاه در ادامه رفع مشکلات واحد‌های صنعتی و معدنی را مورد تاکید قرار داد و گفت: بانک‌ها در این خصوص نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند.

وی با بیان اینکه توسعه کرمانشاه جز با همدلی، وفاق و کمک تمامی دستگاه‌های اجرایی اتفاق نمی‌افتد، گفت: همه به یک اندازه در این امر خطیر سهیم هستیم و باید تلاش کنیم تا رونق و تولید در استان شکوفا شود.

حاتمی همچنین تلاش برای ادامه یافتن نرخ بیکاری استان را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: انجام این مهم امید به زندگی را در مردم افزایش می‌دهد و همه ما نیز در قابل شهروندان مسئول هستیم.

انتهای پیام/د

حمایت از صنعتگران و تولیدگران باید سرلوحه کار همه مسئولان استان قرار گیرد

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.