سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش یک درصدی مصرف برق در برخی نقاط خوزستان/تعمیرات پیشگیرانه، علت اعمال خاموشی

مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق کلانشهر اهواز از افزایش یک درصدی مصرف برق در برخی نقاط استان طی هفته گذشته خبر داد.

محمدعلی مقدسیان، مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق کلانشهر اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، درخصوص میزان مصرف برق در استان گفت: طی هفته گذشته میزان مصرف برق در شهرهای اهواز، حمیدیه، باوی و کارون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته یک درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی بیان داشت: پیک مصرف برق طی مدت مذکور، ۲ هزار و ۳۱۵ مگاوات ثبت شده است.

مقدسیان مصرف برق در خوزستان را نرمال و در حد استاندارد عنوان و تصریح کرد: خوشبختانه از ابتدای طرح کاهش ساعت ادارای و همچنین همکاری شهروندان و مشترکان در مصرف برق، وضعیت استان سبز بعنوان مصرف کننده نرمال و گاهی در وضعیت زرد بعنوان مصرف کننده مرزی قرار گرفته است.

مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق کلانشهر اهواز عمده مشترکان برق را مشترکان خانگی و کشاورزی عنوان کرد و افزود: با همکاری و مصرف بهینه، خوشبختانه با مشکل خاموشی‌های مکرر مواجه نیستیم.

تعمیرات پیشگیرانه، علت خاموشی‌ها در خوزستان

این مقام مسئول درخصوص علت خاموشی‌ها در برخی نقاط استان خوزستان گفت: شرایط آب و هوایی استان به گونه‌ای است که بطور میانگین از اردیبهشت تا مهرماه شاهد گرما هستیم.

محمدعلی مقدسیان اظهار داشت: بدلیل گرمای شدید و افزایش بار شبکه برق، گداختگی در خطوط برق رخ می‌دهد و ناگزیر به اعمال خاموشی در ساعات اولیه صبح در نقاط مربوطه هستیم تا تعمیرات لازم در شبکه به منظور جلوگیری از خاموشی‌های عظیم و اتفاقات ناگوار انجام شود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.