مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از وضعیت قرمز برق در خوزستان خبر داد و از مردم خواست تا مصارف غیر ضروری برق را حذف کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمود دشت بزرگ، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: شرایط آب و هوایی خوزستان موجب شده تا این استان جز مناطق پر مصرف برق و در وضعیت قرمز قرار بگیرد.

وی افزود: مصرف برق در کلانشهر اهواز در محدوده زرد و هشدار قرار دارد که شهروندان اهوازی می‌توانند با کاهش حداقل ۵ درصد از برق مصرفی خود وضعیت شهر را سبز و پایدار نگه دارند.

دشت بزرگ بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته خوزستان با مصرف ۷ هزار و ۹۴۸ مگاوات برق به رشد ۶.۴ درصدی نسبت به مصرف ۷ هزار و ۴۳۶ مگاوات مدت مشابه پارسال رسیده است.

در این زمینه روز گذشته (یکشنبه ۹ تیرماه) خوزستان با مصرف ۷ هزار و ۹۴۸ مگاوات برای چهارمین بار در سال جاری، از پیک پارسال عبور کرد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان اظهار داشت: در این زمینه با توجه به شرایط موجود از مشترکین برق درخواست داریم تا با حذف مصارف غیر ضروری و کاهش ۱۰ درصدی مصرف، در راستای حفظ پایداری شبکه با مسئولان برق همکاری بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/ ن

مصرف برق در خوزستان

برچسب ها: وزارت نیرو ، مصرف برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.