سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونق تولید در گرو حمایت از تولید ملی است

مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی رونق تولید در کشور را در گرو حمایت از تولید ملی خواند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، رضایی مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی در حاشیه بازدید از گروه صنعتی تولید لوازم خانگی سوزان در منطقه صنعتی کوجووار تبریز گفت: خوشبختانه این واحد صنعتی با مدیریت جوان و صحیح اش یکی از واحد‌های فعال و پویای کشور به حساب می‌آید.

وی با بیان اینکه بانک توسعه تعاون به منظور تحقق شعار سال؛ رونق تولید را در اولویت برنامه‌های تسهیلاتی خود قرار داده است اذعان داشت: این بانک آمادگی دارد تا به منظور ایجاد فرصت‌های جدید تولید در کشور حمایت‌های ویژه‌ای از کارآفرینان این حوزه به عمل آورد.

وی ادامه داد: اگر انتظار رونق تولید و افزایش اشتغال و کارآفرینی را در کشور داریم حمایت از تولید باید به گفتمان مشترک مدیران تبدیل شود که خوشبختانه این امر در مجموعه بانک توسعه تعاون محقق شده است.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت‌های ویژه این بانک گفت: بانک توسعه تعاون به عنوان تنها بانک تخصصی بخش تعاون و به عنوان یک بانک دولتی تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا سهم خود را در رونق تولید کشور به کار گیرد و با توجه به پرسنل جوان، تحصیلکرده و پر انرژی خود تحقق این امر را در اولویت فعالیت‌های خود قرار داده است.

گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی حاکی است، در ادامه بازدیدی از کارخانه تولید یخچال و فریزر سوزان انجام شد این واحد زمینه اشتغال مستقیم برای ۲۵۰ نفر را فراهم کرده است و قرار است با حمایت تسهیلاتی بانک توسعه تعاون ظرفیت تولید خود را افزایش دهد.

 

انتهای پیام/ش


بانک توسعه تعاون حامی تولید ملی

برچسب ها: اشتغال ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.