سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موضوعات جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان زنجان افزایش یافت

مدیر روابط عمومی سازمان اوقاف استان زنجان گفت: موضوع وقف به آثار جشنواره ابوذر اضافه شد.

شکوری مدیر روابط عمومی سازمان اوقاف استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،گفت: این جشنواره با موضوعات اقتصاد مقاومتی، رونق تولید، امنیت اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، خانواده و سبک زندگی ایرانی و اسلامی، خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی، اقتدار ملی و سرمایه‌های اجتماعی، فرهنگ، ایثار، مقاومت و شهادت و موضوع آزاد (یکی از اولویت‌های فراموش شده یا کمتر پرداخته شده) برگزار می‌شود.
 
وی با بیان اینکه امسال موضوع وقف نیز به جمع این آثار اضافه شد افزود:علاقمندان آثار خود را با موضوع وقف در قالب‌های خبری، تیتر، عکس، گزارش، کاریکاتور، یادداشت و چند رسانه‌ای به دبیرخانه جشنواره ابوذر ارسال کنند.
 
مدیر روابط عمومی سازمان اوقاف استان ادامه داد :علاقمندان تا ۳۱ تیرماه سال جاری برای ارسال آثار فرصت دارند و می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در جشنواره به وب سایت zanjanfestival.ir مراجعه کنند یا با دبیرخانه جشنواره به شماره‌های ۳۳۰۶۲۱۱۷ و ۳۳۵۵۲۲۴۰ تماس بگیرند.

شکوری با اشاره به اینکه اعلام نتایج پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در زنجان همزمان با مراسم بزرگداشت روز خبرنگار برگزار می‌شود، ادامه داد: در این روز  از کسانی که آثارشان با موضوع وقف برگزیده شود از سوی سازمان اوقاف استان تجلیل خواهند شد.

انتهای پیام/ن
 

جشنواره ابوذر در زنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.