سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجلاسیه شهید محلاتی و ۱۱۰ شهید روحانی استان مرکزی در محلات برگزار می‌شود

جلسه هماهنگی اجلاسیه شهید محلاتی و ۱۱۰ شهید روحانی استان مرکزی در شهرستان محلات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، جلسه هماهنگی اجلاسیه شهید محلاتی و ۱۱۰ شهید روحانی استان مرکزی از سری اجلاسیه‌های کنگره نقش امام خمینی و بزرگداشت ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در دفاع مقدس درشهرستان محلات برگزار و در خصوص آن بحث و تبادل نظر شد؛

در این جلسه مقرر شد که اجلاسیه شهید محلاتی و ۱۱۰ شهید روحانی استان مرکزی ششم مهرماه امسال در شهرستان محلات برگزار شود.

سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان در حاشیه این جلسه  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: بیش از ۱۲ اجلاسیه برای کنگره ملی نقش ملی حضرت امام و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در دفاع مقدس پیش‌بینی شده که هرکدام از این اجلاسیه‌ها در یکی از شهرستان‌ها برگزار می‌گردد تا همه عزیزان در برگزاری این کنگره نقش داشته باشند.

کریمی با گرامیداشت یاد مرحوم آیت الله مقدسی امام جمعه فقید شهرستان محلات افزود: تا کنون ۴ اجلاسیه برگزار شده و اجلاسیه بعدی با محوریت شهید محلاتی و ۱۱۰ شهید روحانی استان مرکزی در شهرستان محلات برگزار از روحانیونی که نقش بزرگی در شکل گیری انقلاب هم در دفاع از انقلاب اسلامی داشته اند تجلیل می‌شود.

سردار کریمی با بیان اینکه این اجلاسیه‌ها یادواره و مجلس نیستد افزود: هدف از برگزاری این اجلاسیه‌ها تبیین نقش اقشار مختلف در دفاع از انقلاب اسلامی است که تاکنون به آن خوب پرداخته نشده و نیاز امروز جامعه ماست.

دشمن با همه توان به دنبال جدا سازی نسل جوان از نسل بعدی و رهبران انقلاب است که روحانیت معظم در راس آن‌ها حضرت امام (ره) و بعد از آن رهبر معظم انقلاب (مدظله) و ما بنا داریم با برگزاری این اجلاسیه‌ها بخشی از آن نقش را برای نسل‌های بعدی و نسل جوان تبین کنیم.

حجت الاسلام ربانی امام جمعه محلات هم گفت: جلسات هماهنگی برگزاری  اجلاسیه شهدای روحانیت  در شهرستان محلات  با حضور مسئولین برگزار شد تا بتوانیم یک اجلاسیه باشکوه در شان امام و شهدای روحانیت در محلات برگزار کنیم.

حجت الاسلام ربانی افزود: ما این جلسات را ادامه می‌دهیم و از تمامی پتانسیل‌های شهر و امکانات و ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد و انشاالله همه با همدلی بتوانیم یک کار خود را ارائه دهیم و یک تبیین خوبی از جایگاه روحانیت و دفاع مقدس و شهدای روحانیت تقدیم ملت بزرگ استان و شهرستان نماییم.

انتهای پیام / ج

جلسه هماهنگی اجلاسیه شهید محلاتی و ۱۱۰ شهید روحانی استان مرکزی

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.