سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاروانی از جوانان کرمانشاهی در قالب اردوی زیارتی به قم اعزام می شوند

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: از برنامه‌های هدفمند و جامع سازمان‌های مردم نهاد با رویکرد مخاطب محور و جلب مشارکت مردم در حوزه‌های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی حمایت خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در دیدار اعضای سازمان مردم نهاد پویندگان مسیر ولایت  گفت: مقرر شد در دهه کرامت کاروانی از جوانان کرمانشاهی در قالب اردوی زیارتی به قم اعزام شوند.

صابر رحیمی افزود: توسعه دانش و گسترش فعالیت‌ها برای ما اهمیت دارد، سازمان‌های مردم نهاد تلاش جدی جذب مشارکت مردمی داشته باشند و ماهیت سمن گسترش همین حوزه است.

رحیمی با اشاره به رشد ٤٠ درصدی تعداد مدال‌های  کرمانشاه در سال گذشته گفت:  سه هزار و ٤٤ مدال (٣٠٤٤) انفرادی و تیمی در رقابت‌های کشوری، آسیایی، جهانی و بین المللی با غیرت و تلاش ستودنی ورزشکاران شایسته این دیار نشان از توانمندی بالا و شایستگی ورزشکاران، مربیان، داوران، پیشکسوتان و همه دست اندرکاران ورزش این دیار است.


 وی  افزود: در سال ٩٧ با اهتمام جدی، تلاش مستمر و کوشش هدفمند خانواده بزرگ و فرهیخته ورزش و کرمانشاه با شعاری با عنوان همدلی و همراهی و حمایت  همه مسئولین  رویداد مهمی در تاریخ ورزش استان به ثبت رسید.

انتهای پیام/ز



رشد ٤٠ درصدی تعداد مدال‌های  ورزشی کرمانشاه در سال گذشته

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.