سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه اولین صادر کننده سند کاداستر اراضی

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: اولین استان صادرکننده سند کاداستر اراضی در سال ۹۷ کرمانشاه بود.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه تهیه نقشه کاداستر و اطلاعات توصیفی در نهایت منجر به صدور سند کاداستر می‌شود؛ خوشبختانه استان کرمانشاه به عنوان تنها صادرکننده سند کاداستر در سال ۹۷ مطرح بود و مورد تقدیر ریاست سازمان امور اراضی کشور قرار گرفت.

 پرنوره با بیان مطلب فوق افزود: در راستای قانون جامع حدنگاری کشور و به استناد بند ذ ماده۳۸ قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، تهیه نقشه کاداستر از قطعات کشاورزی و تهیه اطلاعات توصیفی قطعات و جانمایی اطلاعات، اقدامات لازم در دستورکار قرار گرفت.

پرنوره خاطرنشان کرد: انعقاد قرارداد با سازمان جغرافیایی نیرو‌های مصلح در خصوص تهیه عکس هوایی در سطح ۳۰۰هزار هکتار انجام شده و عکس‌ها تهیه شدند.

وی تصریح نمود: دیگر اقدام در راستای طرح کاداستر انعقاد قرار داد با سازمان نقشه برداری کشور و شرکت‌های مشاور در خصوص اجرای طرح ارتو فتو از عکس‌های خام در سطح ۲۰۰هزار هکتار بود.

پرنوره اضافه نمود: در این راستا انعقاد قرارداد با شرکت‌های مشاور در سطح ۳۲۰هکتار جهت اجرای طرح اصلاح هندسی محدود پلاک و رفع تداخل اراضی وکشاورزی در سطح استان انجام شد.

وی اقدام دیگر را انعقاد قرار داد در سطح ۲۲۰هزار هکتار جهت تهیه نقشه کاداستر و تهیه اطلاعات توصیفی از قطعات اراضی کشاورزی برشمرد.

انتهای  پیام/ز


انعقاد قرار داد در سطح ۲۲۰هزار هکتار جهت تهیه نقشه کاداستر

برچسب ها: محیط زیست ، کشاورزان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۳:۰۷ ۲۰ دی ۱۳۹۹
درخصوص زمین کشاورزی نقشه کادکسی از زمینهای روستای شلان پلاک ۸۹ اصلی نقشه هوای