سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز رقابت بیش از ۳۲ هزار داوطلب کنکور در استان لرستان

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان به رقابت ۳۲ هزار و ۷۵۱ داوطلب لرستانی در کنکور اشاره کرد و گفت: کنکور سراسری امسال در ۱۱۷ حوزه امتحانی آموزش و پرورش لرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان به رقابت ۳۲ هزار و ۷۵۱ داوطلب لرستانی در کنکور اشاره کرد و گفت: کنکور سراسری امسال در ۱۱۷ حوزه امتحانی آموزش و پرورش لرستان برگزار می‌شود.

رضا زینی‌وند مقدم امروز در حاشیه برگزاری کنکور سراسری در پلدختر اظهارداشت: روز‌های پنجشنبه و جمعه کنکور سراسری در ۱۱۷ حوزه امتحانی آموزش و پرورش استان از جمله در شهرستان‌های خرم‌آباد، ازنا، الیگودرز، دورود، الشتر، نورآباد، کوهدشت، رومشگان و پلدختر برگزار می‌شود.

وی افزود: در مجموع از ۳۲ هزار و ۷۵۱ داوطلب لرستانی شرکت کننده در کنکور سراسری بیش از ۲۱ هزار نفر در حوزه‌های امتحانی آموزش و پرورش استان رقابت می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره بکارگیری هزار و ۸۰۰ نفر از عوامل اجرایی آموزش و پرورش استان در برگزاری کنکور سراسری گفت: امسال در کنکور سراسری ۲۴ هزار و ۳۱۹ نفر در رشته تجربی، ۸ هزار و ۱۷۵ نفر در رشته علوم انسانی، ۲ هزار و ۵۴۱ نفر در رشته ریاضی، ۳ هزار و ۸۹۱ نفر در رشته زبان خارجه و دو هزار نفر نیز در رشته هنر به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/ب

رقابت بیش از ۳۲ هزار داوطلب کنکور در استان لرستان آغاز شد

برچسب ها: آموزش و پرورش ، کنکور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.